• Bambusa

Gekås vol 14

nu var motellet bokat, ringde och hörde vilka rum som var på en gavel, då dottern har svårt å sova när de blir för mkt ljud.. va en trevlig tjej som talade om dom två lugnaste rummen, så ja bokade ena för 3nätter i februari.. hoppas ja hinner få körkort bara, varit dåligt med tider för å skriva nu.. vissa får åka 10mil för å skriva.. :S 

vi brukar åka över natten och sen gå inne på Gekås hela dagen, och sen ramla ihop i sängen på kvällen med dottern,... men när ja ska köra, dessutom gravid i 7e mån så vill ja åka på morgonen, men då kommer vi fram när de är stängt ist.. men säkrare å köra som ovan när de är ljust.. vi har ju ändå 63mil, så turas vi om.. och dottern sover inte i bilen längre så är nog bättre å starta på morgonen och hoppas vi sovit bra under natten.. 

fler som åker långt ?? 

• Allinrep
    ladyblue78 skrev 2013-11-15 16:36:39 följande:
    Redan nu är det kaos i butiken, var där i onsdags. Var snudd på slagsmål i leksaksavdelningen etc. 

Avskyvärt och kom inte ut med hälften av allt jag tänkt pga det blir så strökigt. 

Jag var också där i onsdags (ca 11-14), aldrig sett det så fullt förut. Trodde det skulle vara lugnt för att det var mitt i veckan och långt från löning, men icke. Vi gick ut en timme tidigare än tänkt för att det var så stressigt att komma någonstans med kundvagnen. Fick i alla fall köpt det viktigaste och några oplanerade bebisprylar :)
    Väntar första barnet 20 januari 2014.
  • IDA30

Var också där i onsdags. Visst var det jättemycket folk men ändå helt ok tyckte jag.

• KattenJanson
    Dezzie79 skrev 2013-11-12 12:07:54 följande:
    Bilen du söker heter lunar car. Den finns inne nu:) har kort på den men kan inte lägga in här
    STORT tack för hjälpen!!!
  • Ingenpingvin

Eftersom jag inte orkar leta igenom hela tråden undrar jag direkt här: Böckerna. Är det normala bokpriser, alltså typ samma pris på pocket som i vanliga butiker?

• Solstråle00001
    Solstråle00001 skrev 2013-11-10 20:25:46 följande:

Nån som vet pris på lego friends ridläger och lego friends skolan ?

Kanske tjatigt men ville bara kolla en gång till innan jag beställer på nätet
  • tvetalan

Hej alla gekås-shoppare! Vet någon vad det finns för olika babygym på gekås och dess priser? Hittade en fin "mumin" på nätet och undrar om den kanske finns på gekås istället :)

• Lunah

Har nämligen för mig att jag sett det där men nu när jag bestämt mig för att köpa kan jag inte minnas om jag inbillat mig detta ;)