• middiz

Gekås vol 14

Någon som sett om dom fortfarande har vanliga jordglobar? Dom hade det sist jag var i början på oktober, tänkte om någon varit där nyss och sett dom..?

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Lisa1976

Nån som sett Pierre Roberts ullstrumpor eller andra ullstrumpor på Gekås? Pris i så fall?

Son 0804 Dotter 1101
  • Peak

Ett tips när ni ska länka till bloggar med bilder på ge-kås fynden är att klicka på just det inlägget och sedan länka till det. Jag orkar inte sitta och leta bakåt i bloggar efter bilder, då struntar jag i det! Man vill komma direkt till inlägget och sedan om bloggen verkar kul kanske man läser annat ändå!

• Peak

Någon som har sett om det finns mjölkuppsamlare? Har sett att folk hittat amningsnappar så tänkte om de hade uppsamlade också? Billigaste bröstpumpen, ngtcatt ha?

• MissKaos

Såg inte uppsamlare. Men pumpar fanns ju Avents och dom är ju ok

Peak skrev 2013-11-23 11:34:51 följande:
    Någon som har sett om det finns mjölkuppsamlare? Har sett att folk hittat amningsnappar så tänkte om de hade uppsamlade också? Billigaste bröstpumpen, ngtcatt ha?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CarpeNoctem
    SweetSugarKiss skrev 2013-11-20 00:04:14 följande:
    CarpeNoctem : Om din mamma hittar det på fredag där så kan du väl skriva till mig här då. För jag hoppas att exakt det finns när jag åker dit den 28 november :) hade varit jättesnällt ^^

Tyvärr kom min mor inte ner till ullared denna helg, vart dags för henne att bli sjuk istället :-/
  • Bambusa

nån som har koll på barngrindarna i sortimentet?? ja vill ha en självstängande till lekrummet, hundarna går in dit och stjäl grejjer och förstör, kissar på mattan.. så de vore kanon med en självstängande eftersom dottern glömmer å stänga 5gånger om dan...

• Millan83
    smlh skrev 2013-11-20 13:00:50 följande:
    På bloggen hade dom lagt upp bilder på åkpåsar. Någon som har en aning om vad dom kostar?
    Jag köpte en tjock och mysig med pälskant för 349! 
  • Hannajo
    Peak skrev 2013-11-23 10:28:33 följande:
    Ett tips när ni ska länka till bloggar med bilder på ge-kås fynden är att klicka på just det inlägget och sedan länka till det. Jag orkar inte sitta och leta bakåt i bloggar efter bilder, då struntar jag i det! Man vill komma direkt till inlägget och sedan om bloggen verkar kul kanske man läser annat ändå!
    Eftersom jag ofta delar upp mina inköp på flera inlägg i olika kategorier så länkar jag till bloggen men inte ett specifikt inlägg. Däremot finns Ullared som en egen etikett i högerkanten, så det går lätt att hitta alla inlägg på det viset. Annars håller jag egentligen med dig!
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com