Gekås vol 14
Någon som sett om dom fortfarande har vanliga jordglobar? Dom hade det sist jag var i början på oktober, tänkte om någon varit där nyss och sett dom..?
Någon som sett om dom fortfarande har vanliga jordglobar? Dom hade det sist jag var i början på oktober, tänkte om någon varit där nyss och sett dom..?
Nån som sett Pierre Roberts ullstrumpor eller andra ullstrumpor på Gekås? Pris i så fall?
Ett tips när ni ska länka till bloggar med bilder på ge-kås fynden är att klicka på just det inlägget och sedan länka till det. Jag orkar inte sitta och leta bakåt i bloggar efter bilder, då struntar jag i det! Man vill komma direkt till inlägget och sedan om bloggen verkar kul kanske man läser annat ändå!
Någon som har sett om det finns mjölkuppsamlare? Har sett att folk hittat amningsnappar så tänkte om de hade uppsamlade också? Billigaste bröstpumpen, ngtcatt ha?
Såg inte uppsamlare. Men pumpar fanns ju Avents och dom är ju ok
nån som har koll på barngrindarna i sortimentet?? ja vill ha en självstängande till lekrummet, hundarna går in dit och stjäl grejjer och förstör, kissar på mattan.. så de vore kanon med en självstängande eftersom dottern glömmer å stänga 5gånger om dan...
Någon som vet om de har underställ till barn?
Pris?