• Lisa1976

Gekås vol 14

Ingenpingvin skrev 2013-11-16 18:56:02 följande:
    Eftersom jag inte orkar leta igenom hela tråden undrar jag direkt här: Böckerna. Är det normala bokpriser, alltså typ samma pris på pocket som i vanliga butiker?
    tror pocketbäckerna ligger på 39kr.
    Jag fyndade barnböcker sist. Kråkeböcker för 14 kr styck! 
    Son 0804 Dotter 1101
  • Lisa1976
    Lunah skrev 2013-11-18 16:17:42 följande:
    Någon som vet om de har spelet " familjecharader" på Gekås?
    Dom har jättemånga olika spel så detta har dom säkert.
  • CarpeNoctem

Min mamma ska till ullared på fredag och jag undrar om det är någon som sett trosor med Disney prinsessor på? Storlek 86/92. Sitter och kikar runt på nätet nu nämligen men kanske kan skicka bud med morsan istället

• 4539

Carpenoctem dom har massor av olika barntrosor, så det har dom säkert

• MissKaos
    CarpeNoctem skrev 2013-11-19 16:55:10 följande:
    Min mamma ska till ullared på fredag och jag undrar om det är någon som sett trosor med Disney prinsessor på? Storlek 86/92. Sitter och kikar runt på nätet nu nämligen men kanske kan skicka bud med morsan istället

underbyxor till barn brukar finnas både billiga och bra, massor. Men vilka motiv skiftar. På pojk brukar det finnas Blixten Spiderman tex så det borde ju inte vara omöjligt att det finns Disney ppå flick med
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CarpeNoctem

Tack för svar, dottern håller på att bli kvitt blöjan nu så jag har inte alls tänkt på att kolla det i ullared innan!

• SweetSugarKiss
    CarpeNoctem : Om din mamma hittar det på fredag där så kan du väl skriva till mig här då. För jag hoppas att exakt det finns när jag åker dit den 28 november :) hade varit jättesnällt ^^

• smlh

På bloggen hade dom lagt upp bilder på åkpåsar. Någon som har en aning om vad dom kostar?

Charlie - 15/2 ♥