• fenomena88

Gekås vol 14

Dissan: Ja, de har underställ till barn, tror de kostade ca. 60 kr

• Dissan
    fenomena88 skrev 2013-11-24 21:34:03 följande:

Dissan: Ja, de har underställ till barn, tror de kostade ca. 60 kr

Tack snälla!
  • SweetSugarKiss
    CarpeNoctem skrev 2013-11-24 01:20:23 följande:

Tyvärr kom min mor inte ner till ullared denna helg, vart dags för henne att bli sjuk istället :-/
    Va tråkigt, jag ska ju dit på torsdag så ifall jag hittar meddelar jag dig :)
  • Tibell

Någon som vet om gekås har sulvanian family figurer och hus ? Och pris på detta ?

• TinkyWinky
    SweetSugarKiss skrev 2013-11-25 10:41:29 följande:
    Va tråkigt, jag ska ju dit på torsdag så ifall jag hittar meddelar jag dig :)
    Ska oxå inom där på torsdag.. o gissar att det kommer va super mkt folk nu efter löning o innan jul :)
    Som tur e så tar det bara ca 40 min för mig o köra dit :) 
    ★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
  • SweetSugarKiss
    TinkyWinky skrev 2013-11-25 20:08:50 följande:
    Ska oxå inom där på torsdag.. o gissar att det kommer va super mkt folk nu efter löning o innan jul :)
    Som tur e så tar det bara ca 40 min för mig o köra dit :) 
    Haha ja det tror jag med, har alltid varit där i slutet på november varje gång jag åkt dit o alltid varit mkt folk ;)

Men jag e ganska bestämd så knöar mig fram lätt ändå.Kommer la ångra mig att jag säger så nu ;P

Oj värsta lyx ju, jag bor 2 timmar ifrån, ska åka bussresa för första gången dit ^^

Vet någon om de brukar sälja brio diskbänken(svart) ?Isf till vilket pris ca? 
  • Bambusa

ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..

• Lisa1976
    Bambusa skrev 2013-11-26 13:49:33 följande:
    ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..
    barbie och pysselgrejer
  • puffen2009
    LillfisenE skrev 2013-11-26 12:10:20 följande:

Någon som vet vad jake å piraternas skepp kostar på gekås samt brio eller 4-hjulig dockvagn?

Jake och piraterna skepp kostade 349:- förra veckan