• Bambusa

Gekås vol 14

ja, nån barbie har hon ju ja.. ja har ett hembyggt barbie hus i 3vån hos mina föräldrar ja har tänkt fixa till lite lätt och ge henne med, men är orolig för hennes kompisar är så våldsamma och har sönder allt, kan man ha dörr med lås på barbiehuset och låsa för dom man vet är oförsiktig?? är ju mina gamla saker som har hållit och ja vill gärna att dom håller ett tag till..

• Boosse
    SweetSugarKiss skrev 2013-11-25 23:18:37 följande:
    Haha ja det tror jag med, har alltid varit där i slutet på november varje gång jag åkt dit o alltid varit mkt folk ;)

Men jag e ganska bestämd så knöar mig fram lätt ändå.Kommer la ångra mig att jag säger så nu ;P

Oj värsta lyx ju, jag bor 2 timmar ifrån, ska åka bussresa för första gången dit ^^

Vet någon om de brukar sälja brio diskbänken(svart) ?Isf till vilket pris ca? 
    När vi var nere hade de micki mini bistro för bara 399! dock vit.
  • SweetSugarKiss
    Boosse skrev 2013-11-26 20:22:32 följande:
    När vi var nere hade de micki mini bistro för bara 399! dock vit.
    oj det va billigt, var det längesedan?
  • I longing for you

Någon som vet om de fortfarande har mycket CD-skivor? Och om de har Melissa Horn?

• MissKaos

Min son är lika gammal.

Han fick en handhållen Spelkonsol från gekås, under 300kr. Jättekul! Och lego.

Bambusa skrev 2013-11-26 13:49:33 följande:
    ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • till hösten
    Bambusa skrev 2013-11-26 13:49:33 följande:
    ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..
    Min femåring leker med my little pony och equestria girls, polly pocket, playmobil , rit- och pysselböcker, barbie, dockhus, bebisdockor, tågbanan och sitt kök :)
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2013-11-27 12:19:03 följande:
    Min son är lika gammal.
    Han fick en handhållen Spelkonsol från gekås, under 300kr. Jättekul! Och lego.

okej, vi har funderat på en surfplatta,då vi har gamla hedeliga mobiler, och inte vill ha henne i våran data, men har en gammal hon spelat lite gamla spel på.. men hon är inte såå intresserad..andras surfplattor har dock varit kul..
    till hösten skrev 2013-11-27 15:41:11 följande:
    Min femåring leker med my little pony och equestria girls, polly pocket, playmobil , rit- och pysselböcker, barbie, dockhus, bebisdockor, tågbanan och sitt kök :)
    köket har hon glömt bort, likaså tvättstugan sin, så funderar på att ta bort de iaf ett tag..  

hur skulle ni göra om vissa kompisar bara förstör saker hela tiden, och föräldrarna tycker de är normalt, men  era barn inte gör så, kan man lägga bort/låsa in saker som ens eget barn vill skydda då? för de är ju inte kul när andra förstör hela tiden.. och, nej hon gör inte så hos dom.. hon råkade ha sönder en grej hos kusinen en gång, men kompisarna gör de heela tiden.. river saker från väggarna tom.. men ändå vill hon leka med dom efter ett tag igen..
  • MissKaos

Starta en tråd om det?

Bambusa skrev 2013-11-27 19:29:10 följande:
    okej, vi har funderat på en surfplatta,då vi har gamla hedeliga mobiler, och inte vill ha henne i våran data, men har en gammal hon spelat lite gamla spel på.. men hon är inte såå intresserad..andras surfplattor har dock varit kul..köket har hon glömt bort, likaså tvättstugan sin, så funderar på att ta bort de iaf ett tag..  

hur skulle ni göra om vissa kompisar bara förstör saker hela tiden, och föräldrarna tycker de är normalt, men  era barn inte gör så, kan man lägga bort/låsa in saker som ens eget barn vill skydda då? för de är ju inte kul när andra förstör hela tiden.. och, nej hon gör inte så hos dom.. hon råkade ha sönder en grej hos kusinen en gång, men kompisarna gör de heela tiden.. river saker från väggarna tom.. men ändå vill hon leka med dom efter ett tag igen..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Ingenpingvin

Hur är det med julgranar (dvs. plastvarianten)? Har de det och i så fall, finns det olika varianter? Ska dit på onsdag och kom på igår att vi slängde vår när vi flyttade i somras..