• Angelicaa

Någon som har koll på ifall det finns dockskåpsmöbler och figurer på Gekås?
    Isf pris? vet inte om man tjänar så mkt på att köpa det där än i leksaksaffärerna här hemma.

• Baronessan
    Angelicaa skrev 2010-04-25 19:59:51 följande:
    Någon som har koll på ifall det finns dockskåpsmöbler och figurer på Gekås?Isf pris? vet inte om man tjänar så mkt på att köpa det där än i leksaksaffärerna här hemma.
    Lundbys dockskåpsmöbler och figurer hade de iaf sist jag var där (är nog ett halvår sen). Har för mig att de inte var särskilt mycket billigare än i butik här i Gbg.
    http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman
  • Angelicaa
    Baronessan skrev 2010-04-25 20:02:05 följande:
    Lundbys dockskåpsmöbler och figurer hade de iaf sist jag var där (är nog ett halvår sen). Har för mig att de inte var särskilt mycket billigare än i butik här i Gbg.
    Okej! då kanske man ska kolla på tradera lr nåt då...hon e ju så liten så hon lär ju förstöra d första dagen ändå typ;)
  • AochJsMamma
    Någon som har koll på ifall det finns dockskåpsmöbler och figurer på Gekås?Isf pris? vet inte om man tjänar så mkt på att köpa det där än i leksaksaffärerna här hemma.
    vet inte nu, men för ett par år sen så var Lundy sakerna rejält mmkt billigare än i stan/vanliga affärer.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • villa villekulla
    När jag var där i december så var det mellan 20-50kr billiga ungefär.. Om jag minns rätt.
  • GossarnasMor

Någon som har hyrt stuga där?

Vi funderar på att göra det denna gång då vi ska handla så mkt och har lång väg att köra.

• Guslageran

I torsdags var jag på Gekås. Har lagt upp bilder på det jag köpte i mitt bildgalleri.
    Det var lätt att komma fram och jag använde amningsrummet som jag tyckte var jättebra. Tyvärr kan man bara vara en i taget så är det mycket småttingar som behöver ammas är det säkert lite krångligt. :)

• Line80
    GossarnasMor skrev 2010-04-26 09:33:18 följande:
    Någon som har hyrt stuga där?Vi funderar på att göra det denna gång då vi ska handla så mkt och har lång väg att köra.
    nej men vi ska göra, blir att boka idag
    ♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14