• Pigelinen

Gekås vol 14

Line80 skrev 2010-04-26 10:07:01 följande:
    nej men vi ska göra, blir att boka idag
    ja typ hundra gånger... har nog bott i alla olika varianter som de har. Kanon!
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Line80
    Pigelinen skrev 2010-04-26 10:29:19 följande:
    ja typ hundra gånger... har nog bott i alla olika varianter som de har. Kanon!
    ok husvagnen med som man kan boka? det ser så himla mysigt ut!
    ♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
  • jojojojojo
    Guslageran skrev 2010-04-26 10:02:22 följande:
    I torsdags var jag på Gekås. Har lagt upp bilder på det jag köpte i mitt bildgalleri.Det var lätt att komma fram och jag använde amningsrummet som jag tyckte var jättebra. Tyvärr kan man bara vara en i taget så är det mycket småttingar som behöver ammas är det säkert lite krångligt. :)
    det blåa paketer med något runt i och ett hand och fotavtryck på, är det någon form utav gips grej att göra avtryck i?

vad va prise isåfall, å vart  fanns dem`?
    BF 2010-06-28
  • BlygTjej

Ska till Ullared på torsdag, är på jakt efter bra BH:ar. Har dem något att rekommendera där (stor storlek)? pris isf?

Isabelle 070130 Moa 090129
  • Pigelinen
    Line80 skrev 2010-04-26 10:36:28 följande:
    ok husvagnen med som man kan boka? det ser så himla mysigt ut!
    nä faktiskt inte, men vi har haft egen med oss Kompisen har dock hyrt GeKås och hon sa att det var bra. Fördelen med att ha med en engen var att vi kunde packa allt vi handlade i vagnen när vi reste hem

Jag gillar husvagn men lite jobbigt om man är gravid och som jag kissar hundra gånger per natt då man får springa till allmäna toan... då föredrar jag stuga med toa
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Line80
    Pigelinen skrev 2010-04-26 11:14:00 följande:
    nä faktiskt inte, men vi har haft egen med oss Kompisen har dock hyrt GeKås och hon sa att det var bra. Fördelen med att ha med en engen var att vi kunde packa allt vi handlade i vagnen när vi reste hem Jag gillar husvagn men lite jobbigt om man är gravid och som jag kissar hundra gånger per natt då man får springa till allmäna toan... då föredrar jag stuga med toa
    tack då får det bli stuga för min del oxå
    ♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
  • jessica1979

Någon som köpt trehjulingen de har på Gekås och vet om pedalarna är sådana som är frikopplade dvs de snurrar inte fast hjulen gör det?

• winters

Nu har jag uppdaterat pristråden med priser från förra året, ska försöka hitta årets kvitton oxå, har inte skrivit in allt, men sådant som antagligen finns i standardsortimentet och kan vara av intresse! :)

Lägg gärna till priser och/eller datum när man sedast såg priset på varan!

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14