-
Funkar bättre med öppen tå när de går men kan ändå bli skrap när de ramlar eller vid bobbycar åkning t.e.x. Tyvärr har jag inte koll på Skoboos utbud.Pigelinen skrev 2010-04-26 17:08:07 följande:jag köpte sandaler ifjol men jag köpte Kavat eftersom min dotter då hade stl 19 o jag ville ha stabila bra sandaler. Jag rekomenderar med ordentligt stöd runt hälen (inte bara band utan helt) och som sagt kan vara bra med stängt tå om han inte går, min dotter gick och hade öppen o då var de inga problem.
-
tack, då får jag ta en titt på möbler å figurer där ändå=)
-
Ser att ni pratar Sko Boo, har köpt skor till ungarna där 3 gånger och alla skorna har varit dåliga. Gummistöveln läckte efter bara några få gånger.
En gympasko lossnade sulan på och en sandal brast remmen på. Nu är mina barn inte ens fyllda 4 år.
Vet inte om vi fått måndags exemplar men jag köper då inte skor där mer. -
Såg i ge-kås bloggen att de har parfymer, karln ska åka färja dagarna innan vi åker till ullared, är parfymerna billigare i ullared än på båten tro? *kli kli*
7 dagar kvar till Ullared! -
i morgon är det ullared för hela slanten!!!!
-
nån som vet reglerna kring 4-bädds stugorna? 5-bäddars är ju slut så frågan är om man får vara 5 pers i en 4-bäddars?
-
Har dom några snygga vår/höst jackor nu till pojk strl 110 och flicka strl 92?
-
oj jag köper alla mina och min dotters skor. Har aldrig haft problem med mina, du borde ringa och reklamera dem.Waersta skrev 2010-04-26 18:53:56 följande:Såg i ge-kås bloggen att de har parfymer, karln ska åka färja dagarna innan vi åker till ullared, är parfymerna billigare i ullared än på båten tro? *kli kli*7 dagar kvar till Ullared!Jag köpte en ny parfym när jag var där i feb, finns bild o pris i galleriet, och den var grymt billig. Komemr inte ihåg i huvudet men det var lotion och parfym i ett kit.Waersta skrev 2010-04-26 18:53:56 följande:Såg i ge-kås bloggen att de har parfymer, karln ska åka färja dagarna innan vi åker till ullared, är parfymerna billigare i ullared än på båten tro? *kli kli*7 dagar kvar till Ullared!De är stenhårda, deras försäkringar tecker inte om man bor fler än man bokat för. Kompisen hade sin dotter på 3 år med sig o hon sover alltid hos henne men hon var tvungen att boka så att hon hade en egen bädd. Hon frågade vad som skulle hända om hon inte gjorde det, ock då kan man bli utslängd och avstängd från campingen. Så... de är stenhårda!!!Line80 skrev 2010-04-26 19:16:06 följande:nån som vet reglerna kring 4-bädds stugorna? 5-bäddars är ju slut så frågan är om man får vara 5 pers i en 4-bäddars?
-
ok det kan jag iofs förstå. tack för snabbt svar!Pigelinen skrev 2010-04-26 19:28:59 följande:De är stenhårda, deras försäkringar tecker inte om man bor fler än man bokat för. Kompisen hade sin dotter på 3 år med sig o hon sover alltid hos henne men hon var tvungen att boka så att hon hade en egen bädd. Hon frågade vad som skulle hända om hon inte gjorde det, ock då kan man bli utslängd och avstängd från campingen. Så... de är stenhårda!!!
-
Hej är det nån som vet om dem har One tree hill dvd boxar där och pris iaf?????