• vernia

Gekås vol 14

Någon som har köpt mammakläder på Gekås? Något som kan rekommenderas?

Vet någon om det finns "Jag ska bli mormor, morfar, moster etc." t-shirts eller muggar eller liknande??
  • Kaerleksbarn
    MiaÅRoger skrev 2010-05-07 07:36:16 följande:
    Nu har jag varit en sväng i ullared, äntligen är behovet tillfredsställt, iaf för ett tag :P STÅBRÄDA till vagn kostar 199. Jag blev grymt besviken på tjejkläderna i storlek 74/80. På killsidan fanns det massor av tuffa tshirts med tryck och långärmade tröjor i alla färger. Plus en massa coola andra kläder. På tjejsidan fanns det helfärgade leggings och tshirts med volangkant i ärmarna. URTRÅKIGT!!!! Varför kan det inte finnas lika tuffa kläder fast i tjejfärger? Och inte en enda fin sommarklänning fanns det heller! Bara 1 ENDA klänning vad jag kunde se och den var i "collagetröja-modell" med luva. BLÄ!
    Håller med.. blev jättebesviken på utbudet i strlk 74/80.
    Även om lilltjejen har 68 så är det ju bättre handla i kommande storlekar!
    Men inte en enda klänning hittade vi heller, riktigt dåligt...
  • 252

hejsan!!!

ska snart ner till ullared å handla lite,dottern fyller år snart.
    är det någon som vet om de har little people fischer price saker Typ. hus och gubbar,bilar mm.

ha det så bra i vårvädret!!

• Krabbolina
    252 skrev 2010-05-07 10:46:11 följande:
    hejsan!!! ska snart ner till ullared å handla lite,dottern fyller år snart. är det någon som vet om de har little people fischer price saker Typ. hus och gubbar,bilar mm. ha det så bra i vårvädret!!
    de har iaf en skolbuss och ett flygplan.

I tisdags köpte jag en brandbil från fisherprice och tror den ingår i little people.
  • Lisa1976

alltså jag har kollat i bloggen. Är det NÅN som tycker att kläderna dom visar där är snygga? Randiga bikinin - avskyvärd! Den svartvitrandiga kavajen - fruktansvärd! Sailortröjan- vem vill ha på sig den? Skepp o hoj-kjolen - menar dom allvar?
    Jag ska dit imorgon och kolla klädutbudet. Hoppas att inte allt är av samma hemska stil!!

• Elins mamma 2010
    Lisa1976 skrev 2010-05-07 11:16:40 följande:
    alltså jag har kollat i bloggen. Är det NÅN som tycker att kläderna dom visar där är snygga? Randiga bikinin - avskyvärd! Den svartvitrandiga kavajen - fruktansvärd! Sailortröjan- vem vill ha på sig den? Skepp o hoj-kjolen - menar dom allvar?Jag ska dit imorgon och kolla klädutbudet. Hoppas att inte allt är av samma hemska stil!!
    jag håller med dig, och den där vasen är inte snygg heller enligt mig..
    BF 100904 - Längtar!
  • MammaM
    252 skrev 2010-05-07 10:46:11 följande:
    hejsan!!!ska snart ner till ullared å handla lite,dottern fyller år snart.är det någon som vet om de har little people fischer price saker Typ. hus och gubbar,bilar mm.ha det så bra i vårvädret!!
    De har varje gång jag varit där haft Ficher price People saker. Har varit där tre ggr och varje gång har de haft bussen och bondgården. Vet att båda hade bättre pris än hemma. Sedan hade de en ggr när jag var nere gubbarna i rör och de var kanon billiga. Typ 60 kr för 3 rör, tror de e 4 gubbar i varje rör. Tror ett rör hemma kostar typ 75kr. Köpte sist jag var nere en fiskebåt som man kan bada med den kostade 99 kr och hemma på barnenshus kostade den 180:- om jag inte minns fel. Så sådana leksaker är verkligen värda att köpa där nere.

Lycka till!
  • Bambusa

åh, de mintgröna bettyboop linnet önskar ja hade funnits när ja var där... får trösta mig med att de säkert skulle sitta som ett korvskinn iaf..

• Miraklet09
    Smultronhjärta skrev 2010-05-06 20:09:38 följande:
    Njae..bussarna går inte via Varberg utan snarare via småhålor utefter väg 154Annars åker man buss från Varberg som då stannar utefter 153an
    men det går ju direkt bussar te gekås från falkenberg eller varberg,,,
    min vännina åkte med bussen därifrån för ett tag sen
    Isabelle
Svar på tråden Gekås vol 14