• Miraklet09

Gekås vol 14

Missy M skrev 2010-05-06 18:04:42 följande:
    Passar på och frågar er som vet. tänkte åka med min lilla pojk till gekås i nästa vecka, finns det något skötrum eller liknande och har dom något amningsrum eller vart gör man det bäst (om det nu skulle behövas)...
    skötrum har dem snålt med bruka va långa köer men tror det e vid informationen..

amma gjorde jag i ringsjal
    Isabelle
  • Miraklet09
    Jenny90 skrev 2010-05-06 13:42:14 följande:
    Hej, letar efter bussresor till gekås från jönköping, men hittar inga som passar (har tittat på hemsidan) Någon som vet vart man hamnar om man tar tåg till ullared? Är det nära varuhuset?
    inte vad jag tror mig veta, du hoppa du av i varberg  va, tror gekås ligger lite utanför, men går bussar till gekås från falkenberg via varberg
    Isabelle
  • Kaerleksbarn
    Passar på och frågar er som vet. tänkte åka med min lilla pojk till gekås i nästa vecka, finns det något skötrum eller liknande och har dom något amningsrum eller vart gör man det bäst (om det nu skulle behövas)...
    När man kommer in finns kundtjänst en bit in på vänster sida, därefter kommer toaletter med skötbord.. är det folktomt (vilket det va i fredags) är det ju ingen kö direkt
  • Bubblan2
    Nyckel till amningsrum kan du få i kundtjänst/info om du frågar. Det ska även finnas kundvagnar med "babystol" på och de frågar du efter på samma ställe.
  • Miraklet09
    Bubblan2 skrev 2010-05-06 18:12:40 följande:
    Nyckel till amningsrum kan du få i kundtjänst/info om du frågar. Det ska även finnas kundvagnar med "babystol" på och de frågar du efter på samma ställe.
    VA DET VISSTE ÍNTE ENS JAG va f-n
    Isabelle
  • Missy M
    Bubblan2 skrev 2010-05-06 18:12:40 följande:
    tack så mycket för svaret!! då vet jag hur jag ska lösa det lite bättre!
    BF 14 april
  • Smultronhjärta
    Miraklet09 skrev 2010-05-06 18:08:53 följande:
    inte vad jag tror mig veta, du hoppa du av i varberg  va, tror gekås ligger lite utanför, men går bussar till gekås från falkenberg via varberg
    Njae..bussarna går inte via Varberg utan snarare via småhålor utefter väg 154
    Annars åker man buss från Varberg som då stannar utefter 153an
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Cecilia80

Imorgon bär det av till Ullared. Hoppas på att jag har tur o hittar skaloverall till lillan o fina sommarkläder.
    Ska även passa på att handla till mig själv. Hopppas på många bra långa linnen o fina sommarklänningar med plats för en växande mage.
    Framförallt ska det bli superkul att få komma iväg o shoppa en hel dag.

• Kaerleksbarn
    Cecilia80 skrev 2010-05-06 20:32:53 följande:
    Imorgon bär det av till Ullared. Hoppas på att jag har tur o hittar skaloverall till lillan o fina sommarkläder. Ska även passa på att handla till mig själv. Hopppas på många bra långa linnen o fina sommarklänningar med plats för en växande mage. Framförallt ska det bli superkul att få komma iväg o shoppa en hel dag.
    Blev faktiskt besviken på utbudet sommarklänningar i fredags, hittade inget under strlk86!
  • MiaÅRoger

Nu har jag varit en sväng i ullared, äntligen är behovet tillfredsställt, iaf för ett tag :P

STÅBRÄDA till vagn kostar 199.

Jag blev grymt besviken på tjejkläderna i storlek 74/80. På killsidan fanns det massor av tuffa tshirts med tryck och långärmade tröjor i alla färger. Plus en massa coola andra kläder. På tjejsidan fanns det helfärgade leggings och tshirts med volangkant i ärmarna. URTRÅKIGT!!!! Varför kan det inte finnas lika tuffa kläder fast i tjejfärger? Och inte en enda fin sommarklänning fanns det heller! Bara 1 ENDA klänning vad jag kunde se och den var i "collagetröja-modell" med luva. BLÄ!

Svar på tråden Gekås vol 14