• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Miraklet09 skrev 2010-05-07 12:32:39 följande:
    men det går ju direkt bussar te gekås från falkenberg eller varberg,,, min vännina åkte med bussen därifrån för ett tag sen
    Ja det var ju det jag menade men just ordet "via" gör ju att man kan tro att bussen går från Fbg till Varberg och sen till Gekås.Det är ju olika rutter som går från respektive stad..
    Då menade vi samma sak
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tina o Nellie

Hejsan! Undrar om nån vet om det finns ståbräda till vagn på Gekås? Har för mig att jag såg en sist jag var där, märket Babyboom men är inte säker. Finns det flera varianter/märken? Pris? Hoppas någon kan hjälpa mig

♥ Mamma till Nellie och Elin ♥
  • Elins mamma 2010
    Tina o Nellie skrev 2010-05-07 15:09:36 följande:
    Hejsan! Undrar om nån vet om det finns ståbräda till vagn på Gekås? Har för mig att jag såg en sist jag var där, märket Babyboom men är inte säker. Finns det flera varianter/märken? Pris? Hoppas någon kan hjälpa mig
    kolla nån sida bakåt i tråden, där skrev nån om ståbräda.
    BF 100904 - Längtar!
  • Tina o Nellie

Tack för snabbt svar Då var det babyboom ståbräda som kostade det. Undra om det finns fler varianer...

• passau
    Tina o Nellie skrev 2010-05-07 15:27:51 följande:
    Tack för snabbt svar Då var det babyboom ståbräda som kostade det. Undra om det finns fler varianer...
    vi köpte en buggy board tror den kostade 189:-
  • Tina o Nellie
    passau skrev 2010-05-07 16:18:29 följande:
    vi köpte en buggy board tror den kostade 189:-
    Oj det låter ju super billigt! Min kompis köpte Buggy Board för 598 kr på Babyproffsen..
Svar på tråden Gekås vol 14