• winters

Gekås vol 14

Har uppdaterat pristråden med några av dagens fynd!
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

Det fanns solkläder för ettåringar från Sunblock för 129 pix!

Ordning & reda-ryggsäcken i denim köpte jag, ska ha den som en miniskötväska när man inte vill släpa på den stora, 79,95 kr.
    Blev även en reseplånbok från Ordning & reda med plats för flera pass, biljetter, kort, penna, mynt o annat, 39,95 kr!

Fanns även ett miniförstahjälpenkit för 19,95 kr, blir ett i skötväskan och ett i strandväskan.

Jeans i stl 80 för 59,95 kr ch en tröja som det står Busig på för 24,95 kr, är nöjd även med klädfynden även om Oscar inte behövde jättemycket.

Och badrummet fick härliga turkosa handdukar och matta, fick riktig sommarkänsla trots blåst o rusk, en perfekt shoppingdag alltså!

Oscar 091001
  • Tvåbarnsmamma79

Digitalkamera till barn (minns ej vad de heter?) finns det? Kostar?

Vad ligger annars de vanliga, enklaste digitalkamerorna på för pris?
    Undrar även om det finns nån sittkärra (ej sulky) och vad den isf kostar?
    Tack på förhand!
  • Krabbolina
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2010-05-08 16:14:04 följande:
    Digitalkamera till barn (minns ej vad de heter?) finns det? Kostar? Vad ligger annars de vanliga, enklaste digitalkamerorna på för pris? Undrar även om det finns nån sittkärra (ej sulky) och vad den isf kostar? Tack på förhand!
    vad menar du med ej sulky, menar du paraplysulky?

För jag har köpt en sittvagn där som heter sittkärra bmx, två fasta bakhjul och 2 rörliga framhjul. Bra varukorg, bra liggläge och en suflett (dock inte så stor som jag hade önskat).
    Den kostar iaf 529 kr har jag för mej.

Bild finns i bildtråden.
  • Krabbolina
    Krabbolina skrev 2010-05-08 16:18:24 följande:
    vad menar du med ej sulky, menar du paraplysulky? För jag har köpt en sittvagn där som heter sittkärra bmx, två fasta bakhjul och 2 rörliga framhjul. Bra varukorg, bra liggläge och en suflett (dock inte så stor som jag hade önskat). Den kostar iaf 529 kr har jag för mej. Bild finns i bildtråden.
    bild inlagd 12:april

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492-6.html
  • Tvåbarnsmamma79

Krabbolina: Sorry för den luddiga beskrivningen=)

Menar mer "kärra", alltså som sittdelen man byter till från en liggvagn om du förstår? (så svårt att förklara)
  • Krabbolina
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2010-05-08 16:32:35 följande:
    Krabbolina: Sorry för den luddiga beskrivningen=) Menar mer "kärra", alltså som sittdelen man byter till från en liggvagn om du förstår? (så svårt att förklara)
    då har de nog inte en sån vagn du vill ha tror jag. Jag såg bara den sittkärra vi köpte och paraplyvagn.
  • winters

Jag tror att det stod en vagn som de kallade kombivagn, vill minnas att det stod 2199 kr, men jag kollade inte så noga eftersom jag inte var på jakt efter vagn...

Oscar 091001
  • Bambusa

jo, jag har med för mig de fanns en kombivagn där...

winters skrev 2010-05-09 12:21:21 följande:
    Jag tror att det stod en vagn som de kallade kombivagn, vill minnas att det stod 2199 kr, men jag kollade inte så noga eftersom jag inte var på jakt efter vagn...
  • Tessou

Sökte på ''Carena Easy'' här på FL, såg ett inlägg och en annan hade fråga TS om hon bodde nära Ge-kås..... Finns de såna där?

ELIAS 090326
  • Bubblan2
    Tessou skrev 2010-05-09 16:31:09 följande:
    Sökte på ''Carena Easy'' här på FL, såg ett inlägg och en annan hade fråga TS om hon bodde nära Ge-kås..... Finns de såna där?
    Njae, ibland kan det finnas Carena, OM jag uppfattat det hela rätt.

Annars är det så att den sulky som finns där är, om inte en kopia, så väldigt lik Carena Easy.
    Kolla bildtråden, där finns bild på den.

Jag står själv och vinglar mellan en Carena och en från Gekås och just nu väger jag mest åt Gekås vagn.
Svar på tråden Gekås vol 14