• AochJsMamma

Gekås vol 14

Jica skrev 2010-05-25 12:30:31 följande:
    Här hittade man något av intresse...ska snart ta och masa mig till Ullared tror jag...väntar en liten om 4 veckor och behöver ladda upp med lite småsaker tror jag Annars får jag ta det efter den är född....det är dock 5:e barnet men jag hade lyckats göra mig av med det mesta för jag var färdig med barnafödandet. Har några saker som jag bara måste skaffa igen.....babysitter, babygym, eventuellt en skötväska, vagnmobil och sängmobil och några baskläder. Någon som sett dessa eller köpt dessa närmsta tiden ?? gärna bilder isåfall
    kika i bildtråden! allt det du nämner finns...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • firepuzz

Bästa matstället är Stantons och sämsta matstället är P Ps i allafall pizzorna på PP är så äckliga. Det är mitt tips.

• Bambusa

vill man ha vanlig dagens tyckte vi de närmase var bra, dom som har uteservering utanför utgången.. där inne åt vi flera gånger.. lekhörna till barnen med, och massa barnstolar..  kanon!

• UnDeuxTrois

Var på Gekås idag, var helt okej med folk, man behövde inte trängas allt för mycket. Hittade flera böcker (nya pocket kostar 39 kr), kalastillbehör till dotterns kalas, presenter och kläder till dottern, shorts till mig själv, byxor till gubben osv.

• Kaerleksbarn
    Jag och Bönan skrev 2010-05-24 22:22:37 följande:
    Hej hej! Såg att de nu hade fått in resesängar på gkås och undrar om någon vet vad de kostar?
    Kostade 289kr i aug men kostade 329kr nu i april, så de smyghöjer lite hela tiden...
  • Thegran
    firepuzz skrev 2010-05-25 13:28:10 följande:
    Bästa matstället är Stantons och sämsta matstället är P Ps i allafall pizzorna på PP är så äckliga. Det är mitt tips.
    håller med, Stantons är toppen!
  • Kaerleksbarn
    Cacaoo skrev 2010-05-22 21:53:10 följande:
    Hej tänkte höra ifall ni vet om de har t-shirts med texten Storasyster/Storebror på. Va på väg å beställa på nätet men ska till Ullared nästa vecka å om de har där så slipper jag att skicka efter de.
    T-shirts har jag aldrig sett men däremot bodies har funnits i både rosa och blå senaste tre åren
  • Kaerleksbarn
    Kinne79 skrev 2010-05-21 12:57:05 följande:
    Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan.  Har ni några tips på vad man inte får missa i bebisväg och upp till året ungefär? Har tänkt köpa på mig saker som behövs det första året (har långt till Gekås)  Något man kan hoppa över? Är torra tvättlappar prisvärda? Lillegården eller vad de heter.
    Vi köpte precis ALLT på Gekås i aug (fick bebis i sept) och det gick på 2052kr
    Sen kompleterade vi ingenting mera utöver, så du hittar nog allt du behöver!
  • Kaerleksbarn
    Bambusa skrev 2010-05-17 22:55:01 följande:
    babybooms matningsskedar i 5pack va väldigt bra tycker ja, ser inte så ut kanske, men kanon.. dom används mer än några andra.. både till burkar,gröt och hemlagad mat..
    Samma här, köpte dem när vi va där 30april o använder dem till ALLT i barnmatsväg
  • Kaerleksbarn
    veh skrev 2010-05-18 07:59:46 följande:
    Ännu mer fynd är det att köpa de skedar som finns i fempack för 8,95. Jag tycker de är superbra!
    Va de vi köpte, bästa skedarna hittills.. mjuka i plasten och anpassar sig efter matning! Vissa är ju så hårda i plasten och följer inte alls med...
Svar på tråden Gekås vol 14