• anette 81

Gekås vol 14

Alltså finns det inga bussresor från Landskrona till Ullared? Har varit inne på bussresornas hemsidor men hittar inga resor där

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • avilo
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 13:32:22 följande:
    Nej kanske inte..Sonen går på utflykt några gånger i veckan med förskolan och då bär varje barn sin egen ryggsäck. Förskolan föredrar om man har bröstspänne på de mindre barnens ryggsäckar så att väskorna sitter på och inte glider ner över axlarna
    Aha...det har du rätt i, det tänkte jag inte på.

Tack!{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    firepuzz skrev 2010-05-24 13:26:22 följande:
    kan du kolla efter plånbok till pass om du är där? gärna pris färger, myntfack? kortfack?
    Jag ska försöka komma ihåg det, allt beror på om sonen och jag är överens. Börjar han trotsa så brukar jag fortast möjligt gå mot utgången
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • CHARLATAN

Har en liten undran. Ska till Ullared i början av Juli, finns det overaller, regnkläder och liknande till barn redan då eller är det för tidigt tror ni?

MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • winters
    firepuzz skrev 2010-05-24 13:26:22 följande:
    kan du kolla efter plånbok till pass om du är där? gärna pris färger, myntfack? kortfack?
    Jag köpte en Ordning & Reda för ett par veckor sedan i svart läder för 40 kr. Plats för våra tre pass, biljetter, kort, mynt, körkort, penna, papper och ett öppet fack på utsidan. Blir nog kanon. Fanns även en annan svart, kommer inte ihåg vad den kostade eller innehöll, men jag tyckte att O & R var bättre iaf!
    Oscar 091001
  • Smultronhjärta
    winters skrev 2010-05-24 15:57:40 följande:
    Jag köpte en Ordning & Reda för ett par veckor sedan i svart läder för 40 kr. Plats för våra tre pass, biljetter, kort, mynt, körkort, penna, papper och ett öppet fack på utsidan. Blir nog kanon. Fanns även en annan svart, kommer inte ihåg vad den kostade eller innehöll, men jag tyckte att O & R var bättre iaf!
    Ordning och Reda fanns även en i silver{#lang_emotions_tongue_out} Jag körde runt en sådan i min korg men när jag väl skulle gå igenom allt som jag stoppat däri så insåg jag att den troligen mest skulle få ligga i någon låda hemma och sällan användas.
    Praktisk och snygg annars...

Sen finns det midjeväskor-är det en return of?? Värdeväskor stora nog för pass för 25kr och liknande småförvaring.
    Jag hade köpt O&R
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 12:42:09 följande:
    Gaaah- vilken tur att jag oftast glömmer bort den där Gekåsbloggen Nu blir det till att göra sig i ordning och åka dit idag igen
    vadå, för att gå på Mustaschkampen eller?

Har konstaterat, efter att ha kikat på trehjuligar och låtit min son provsitta, att det inte är någon idé att köp anån av de vanliga klassiska trehjulingarna, de är för höga..däremot satt han bra på en som hette Puky, och var väldigt lik Kettlern..så nu undrar jag om nån har en Kettler och har lust att mät ahur högt det är från sadeln ner till golvet? Är sadeln höj/sänkbar? Isåfall får måttet gärna vara från nedersta läget o neråt....
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • maggan75

Smultron du som är där jämt Har du sett vad den stora runda  gungan kostar ???

Är det ngn annan som sett den kan ju  ni med svara naturligtvis

• anette 81
    anette 81 skrev 2010-05-24 13:38:00 följande:
    Alltså finns det inga bussresor från Landskrona till Ullared? Har varit inne på bussresornas hemsidor men hittar inga resor där
    någon som vet
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
Svar på tråden Gekås vol 14