• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

AochJsMamma skrev 2010-06-08 20:11:36 följande:
    jag håller inte alls med om att de inte funkar, har haft vår sen A var nyfödd.. vår son har dessutom legat in ett par gånger för sin astma o behandlats för hög cke- nedgången feber, flera läkare/ssk har sagt att en bra örontermometer är lika tillförlitlig, även om rektaltermometer givetvis också är jättebra! Jag tror det handlar om vilken man köper, vi har den som säljs på apoteket som är från Braun, den skall vara superbra och är rekommenderad från läkare då vi frågade, köper man en billig så kanske den visar fel, vad vet jag, men denna är super!
    skönt att du skriver det här, vi köpte en braun termoscan på gekås i maj till vår kommande bebis. är det en sån ni har?
    Bebis i magen - BF 4 september
  • AochJsMamma
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 20:15:32 följande:
    skönt att du skriver det här, vi köpte en braun termoscan på gekås i maj till vår kommande bebis. är det en sån ni har?
    vi är som sagt jättenöjda. Så den säljs på Gekås, vad kostad den? när jag var gravid sålde de inte den..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-06-08 20:13:37 följande:
    Det känns som om det plötsligt blev betydligt lättare att få med sambon till Gekås!!

Jag undrar bara när det klassas som sommar 2010 på GekåsDrömmer Jag är ju nyfiken på att få se allt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-06-08 20:20:07 följande:
    vi är som sagt jättenöjda. Så den säljs på Gekås, vad kostad den? när jag var gravid sålde de inte den..
    Jojo..den såldes även 2007 för vi köpte den när jag var gravid med Max. Men som vanligt med Gekås sortiment så finns vissa saker alltid,andra nästan alltid,en del ibland och när man verkligen behöver något specifikt så är det tvärslut
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Elins mamma 2010
    AochJsMamma skrev 2010-06-08 20:20:07 följande:
    den kostade 349 kr, ett fynd! kostar ju dubbelt annars ju..
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-08 20:22:53 följande:
    Jojo..den såldes även 2007 för vi köpte den när jag var gravid med Max. Men som vanligt med Gekås sortiment så finns vissa saker alltid,andra nästan alltid,en del ibland och när man verkligen behöver något specifikt så är det tvärslut
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    jaha, där ser man. Vi frågade nämligen när vi var där, och fick till svar av Gekås att den aldrig sålt sdär, och att de inte sålde den då. Jaja, vi köpte den för ett lägre pris än Apoteket ändå, på Media Markt.
  • AochJsMamma
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 20:25:33 följande:
    den kostade 349 kr, ett fynd! kostar ju dubbelt annars ju..
    oj, ja DET var billigt! Tror vi betalade 450 - 500 kr, kostar väl 700 på apoteket..?
  • Elins mamma 2010
    AochJsMamma skrev 2010-06-08 20:29:16 följande:
    oj, ja DET var billigt! Tror vi betalade 450 - 500 kr, kostar väl 700 på apoteket..?
    ja nåt sånt, jättedyrt!
  • Hon o Han

ska åka till Ullared nästa vecka!! SOM VI LÄNGTAT!!! Cool 

Mamma har inte varit där på 15 år, syrran aldrig varit där och själv var det 7 år sedan sist!!

Jag undrar nu om ni kan ge lite tips när man bör vara där på morgonen? Och om tisdag onsdag nästa vecka kan vara lämpliga dagar att åka??

Tacksam för svar!

• Finesse
    Hon o Han skrev 2010-06-08 21:15:34 följande:
    ska åka till Ullared nästa vecka!! SOM VI LÄNGTAT!!! Cool 

Mamma har inte varit där på 15 år, syrran aldrig varit där och själv var det 7 år sedan sist!!

Jag undrar nu om ni kan ge lite tips när man bör vara där på morgonen? Och om tisdag onsdag nästa vecka kan vara lämpliga dagar att åka??

Tacksam för svar!
    vi ska oxå dit nästa vecka
    Ebba 071228
Svar på tråden Gekås vol 14