• Rocktroll
    AkoKola skrev 2010-06-09 12:04:43 följande:
    De hela dräkterna som finns tycker jag är rätt små i storlekarna, köpte en röd Hello Kitty till min dotter i storlek 86/92, hon har 80 i alla andra kläder så jag tänkte att det skulle funka bra.
    Men när vi provade den så är det precis att den passar.

Hade läst innan (här på familjeliv) att de var stora i storlekarna, men när jag tittade på dem så tyckte jag att 74/80 såg lite litet ut, och det stämde ju.
    Kan vara att de tvådelade är större?
    Vi köpte 2 delat med hello kitty och den är gigantisk. Får sätta in resår till tjejen så hon kan ha shortsen och hon kommer kunna ha det nästa år med. Nu har hon annars storlek 8p och vi köpte 74/80.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • winters

Tyckte oxå att de tvådelade var stora i storleken, dock inte så stor öppning för huvudet, funderar på att sy dit en dragkedja för han kommer att kunna ha sin 74/80 länge om jag bara gör den öppningen större...

Oscar 091001
  • Jeffismamma

bilder på mina fynd :

www.jeffismamma.blogg.se

• AkoKola
    winters skrev 2010-06-09 16:46:05 följande:
    Tyckte oxå att de tvådelade var stora i storleken, dock inte så stor öppning för huvudet, funderar på att sy dit en dragkedja för han kommer att kunna ha sin 74/80 länge om jag bara gör den öppningen större...
    Då skulle jag ha köpt en tvådelad då alltså...
  • Petra21

Hej!¨

En liten fråga... Hur är de med Lego? Är de mycke billigare än i en "vanlig" leksaksaffär? Pris?

• Kaerleksbarn
    Petra21 skrev 2010-06-10 13:03:33 följande:
    Hej!¨

En liten fråga... Hur är de med Lego? Är de mycke billigare än i en "vanlig" leksaksaffär? Pris?
    Inte mycket!
    Min mamma har jämfört mycket lego med Gekås o BR här hemma..
    kan skilja någon hundring men inte alltid det gör det.
    I julas hittade hon exakt samma legokartong nersatt här hemma till under Gekåspris...
  • Tjocksmock

Har det varit mycket folk på Gekås idag? Tänkte ev åka dit imorgon, såg att skattepengarna har kommit!

• MissMurrig
    Hej! Ni som köpt babywatcher på Ullared, är ni nöjda? Funkade de dåligt, bra eller jättebra? Vilken har ni köpt? 
Svar på tråden Gekås vol 14