• Coca cola light

Gekås vol 14

Är de någon som sett om de har resväskor till barn. Typ med Pippi- och Askungenmotiv? Pris?

• anniepannie84

hejsan! nån som vet om de har kuddar med detta motivet?
    har sett de när jag vart där en gång tidigare men det var säkert ett halvår sedan nu..
    nån som kan hjälpa?
    http://www.tradera.com/New-England-MARINT-Kudde-UNION-JACK--Marin-stil--auktion_2026_113878335

• Bubblan2
    Finesse skrev 2010-06-17 14:37:28 följande:
    Nu har jag varit in två ggr på gekås men campingen har så dålig mottagning på både mobiltelefon och modemsticka så tyvärr kan jag inte svara på några frågor.. kan bara säga att har man barn får man vara beredd på att det kan bli dyrt

Vi köpte mest bara leksaker.. till väldigt bra priser. Kläder hade dom inget alls. det som såg ut nånting för världen var dyra.. Så jag tror att vissa blir lite lurade.. det är väldigt mkt billigare på Kappahl och Lindex, och snyggare kläder oxå.
    NEJ!!!
    Vilken operatör har du?!
    Kusinen bor 4 mil därifrån och hos henne brkuar det vara lite si och så med täckningen med min telia...
  • kattengustav

Någon som vet vad bilbarnstolen som har hög rygg kostar och hur den ser ut? Någon som har en bild?

• Smultronhjärta
    kattengustav skrev 2010-06-17 18:50:55 följande:
    Någon som vet vad bilbarnstolen som har hög rygg kostar och hur den ser ut? Någon som har en bild?
    Det brukar vara denna stolen(eller en likadan modell)
    http://www.motherschoice.se/visstol.php?id=11

Tror den kostar runt 400 men är inte säker på det
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Finesse

Bubblan2: vi har telia på mobilen å comviq på modemet å ingenting funkade. Var riktigt dålig mottagning hela vägen upp till borås. Åsså klagar vissa på att det är så dålig mottagning i norrland ;)

Ebba 071228
  • Majlo
    kattengustav skrev 2010-06-17 18:50:55 följande:
    Vi har den stolen och den e super bra, lätt att flytta mm.
    tror den kostade ca 399 kr (fast det va ett tag sedan vi köpte den)

• Pikku85

någon som vet om det finns nån bröllopsinspirerad affär vid gekås?

• Lejra
    anniepannie84 skrev 2010-06-17 17:41:25 följande:
    har sett de när jag vart där en gång tidigare men det var säkert ett halvår sedan nu..
    nån som kan hjälpa?
    www.tradera.com/New-England-MARINT-Kudde-UNIO...
    Var på Gekås igår och då hade dom kuddar med både englands flagga och den amerikanska! Kostade 89.95 st.
  • Lejra
    anniepannie84 skrev 2010-06-17 17:41:25 följande:
    nån som kan hjälpa?
    www.tradera.com/New-England-MARINT-Kudde-UNIO...
    Ska väl tillägga efter att ha kollat nogrannare på din länk att kudden på gekås såg exakt ut som den på bilden och att även storleken på gekåskudden är samma som på bilden!
Svar på tråden Gekås vol 14