• Majlo

Gekås vol 14

Bubblan2 skrev 2010-06-17 10:55:32 följande:
    Jag hakar på den frågan men för min del undrar jag över sparkcyklar med tre hjul, pris?
    Undrar jag mä!!
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2010-06-17 10:26:34 följande:
    har de sparkcyklar där, o pris isåfall?
    Finns men jag tyckte de var bra plastiga..Kostar 299:-
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 11:13:07 följande:
    Finns men jag tyckte de var bra plastiga..Kostar 299:-
    Sorry, jag menar springcyklar..Sparkcyklar finns också men de kommer jag inte ihåg priset på nu...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AllYours

Vi ska till Falkenberg till midsommar, nästa helg då med andra ord och tänkte passa på o svänga förbi Gekås på vägen hem på söndagen. Står på hemsidan att de har stängt på lördagen men inget om söndagen, så tar för givet att det är öppet då? Ser att det mest omfattande arbetet i deras omflyttning är nu till helgen, någon som vet när de räknar med att vara klara? Hoppas inte det är kaos när vi ska dit så man inte kan hitta det man söker.

• Vargkvinnan
    AllYours skrev 2010-06-17 12:29:16 följande:
    Vi ska till Falkenberg till midsommar, nästa helg då med andra ord och tänkte passa på o svänga förbi Gekås på vägen hem på söndagen. Står på hemsidan att de har stängt på lördagen men inget om söndagen, så tar för givet att det är öppet då? Ser att det mest omfattande arbetet i deras omflyttning är nu till helgen, någon som vet när de räknar med att vara klara? Hoppas inte det är kaos när vi ska dit så man inte kan hitta det man söker.
    Det ska vara söndagsöppet 8-17. 28 juni skulle deras ny invigning vara, så det borde vara hyfsat klart den söndagen.
  • Pikku85
    AllYours skrev 2010-06-17 12:29:16 följande:
    ska oxå dit den helgen så hoppas på att allt är klart och att man hittar det man ska ha:)
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 11:13:44 följande:
    Sorry, jag menar springcyklar..Sparkcyklar finns också men de kommer jag inte ihåg priset på nu...
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    ok, kommer du ihåg om det var med två däck bak?
  • MissMurrig
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-16 21:33:06 följande:
    nä jag visste inte då att det fanns en så billig som ansågs vara bra. Hade jag vetat hade jag nog köpt en att ha om det skulle behövas
    Jag köpte först den billigare varianten som de har där, men tyckte inte den var så bra, fick ut typ 30ml på en kvart... Men sedan köpte jag Mam's, som Gekås också säljer, den pumpade jag ut en full flaska (130ml) på 5 min... 
  • Bambusa
    MissMurrig skrev 2010-06-17 13:43:37 följande:
    Jag köpte först den billigare varianten som de har där, men tyckte inte den var så bra, fick ut typ 30ml på en kvart... Men sedan köpte jag Mam's, som Gekås också säljer, den pumpade jag ut en full flaska (130ml) på 5 min... 
    jäklar, d va ett bra resultat de!!  ja hade medelas handpump, tyckte den va bra, dock lite dyr,typ 6-700 på babyproffsen.. fick ur ca 100ml per bröst när ja inte hade ammat på nån timme.. men sen minskade de och ja kunna knappt pumpa, men dottern vart mätt iaf,hon helammades ju så...  så ja vet itne vad som hände..
  • Finesse

Nu har jag varit in två ggr på gekås men campingen har så dålig mottagning på både mobiltelefon och modemsticka så tyvärr kan jag inte svara på några frågor.. kan bara säga att har man barn får man vara beredd på att det kan bli dyrt

Vi köpte mest bara leksaker.. till väldigt bra priser. Kläder hade dom inget alls. det som såg ut nånting för världen var dyra.. Så jag tror att vissa blir lite lurade.. det är väldigt mkt billigare på Kappahl och Lindex, och snyggare kläder oxå.

Ebba 071228
Svar på tråden Gekås vol 14