• Pigelinen

Gekås vol 14

Elins mamma 2010 skrev 2010-06-18 21:38:18 följande:
    när jag var där i maj fanns det vita och blå byxor så vi hade kanske tur. Väldigt få vita från början men vi frågade och då gick personalen och hämtade massa mer :)
    nu bygger de om massa så det var mer rörigt än roligt En del kläder på 128 och upp låg i kundvagnar....
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Kinne79
    Fredriks Mamma skrev 2010-06-18 21:42:36 följande:
    Ja, men jag har inte fått paketet än. Beställde 28 maj!!!

Har bara fått ändrad orderstatus till "Skickad", få se nästa vecka!
    Ok! Då får jag fråga senare igen.
  • Finesse

Så nu har jag räknat lite grann på leksakerna vi köpte. Hittade inte allt på nätet men dom grejerna jag hittade så blev slut summan 2700:- om jag köpt dom där då. Men inne på Gekås blev det 1500:- Så 1200:- mindre.. helt otroligt!

Ebba 071228
  • isabellesmamma

Brukar det inte vara midsommarhelgen som det är väldigt lugnt på Gekås? Tänkte ev åka dit söndagen den 27:e, dagen efter midsommardagen.

Älskade Isabelle 080726
  • Pikku85
    isabellesmamma skrev 2010-06-19 10:33:25 följande:
    Brukar det inte vara midsommarhelgen som det är väldigt lugnt på Gekås? Tänkte ev åka dit söndagen den 27:e, dagen efter midsommardagen.
    jag hoppas på att det är lungt då för vi ska dit med=)..men den 28 har dom premiär öppningen av nya avdelningarna.. men hoppas att vi har tillgång till grejerna ialf på söndagen
  • Sagalin

Vad kostar vispskålen som visat i bloggen för ett tag sedan, finns bla under läsarbilder med en pelargon i.

villanordaker.blogspot.com
  • Sagalin

Är det dumt att åka dit imorgon, är det väldigt rörigt?

• Pigelinen
    Sagalin skrev 2010-06-19 17:04:35 följande:
    Vad kostar vispskålen som visat i bloggen för ett tag sedan, finns bla under läsarbilder med en pelargon i.
    Köpte en ceris igår, kommer inte ihåg om det var 34 eller 39.95 men tror att det var 39.95. Den är tom graderar på insidan, LIKE!!!
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Sagalin
    Pigelinen skrev 2010-06-19 17:34:03 följande:
    Köpte en ceris igår, kommer inte ihåg om det var 34 eller 39.95 men tror att det var 39.95. Den är tom graderar på insidan, LIKE!!!
    Vad billigt!
    Vilka färger fanns det, finns det olika storlekar?
  • Finesse
    Sagalin skrev 2010-06-19 17:05:09 följande:
    Är det dumt att åka dit imorgon, är det väldigt rörigt?
    Jag var där i måndags och i torsdags och jag tyckte inte det var så rörigt just då.. visst dom håller på att bygga om, men jag vet ju inte hur det var innan
    Ebba 071228
Svar på tråden Gekås vol 14