• Karl Fazer

Gekås vol 14

Finesse skrev 2010-06-03 08:24:33 följande:
    Har du nån bild på den?
    Jag köpte en i fredags. Den kostade 249 precis som någon annan sa. Har tagit kort på den men inte lagt över dem till datorn ännu. Men hittade den på nätet;

http://www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=10384
    http://www.finamatilda.blogspot.com/ --- http://www.mestbaradeckare.blogspot.com/
  • Karl Fazer

oj då, gammalt inlägg jag svarade på Då kanske du redan har köpt en själv...

• Pigelinen
    Sagalin skrev 2010-06-19 18:14:15 följande:
    Vad billigt!
    Vilka färger fanns det, finns det olika storlekar?
    Den med handtaget som jag köpte fanns bara i 2l. Färger; ceris, turkos, neongrön, sen tror jag att det fanns i svart o vit också men det kan jag ha drömt
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • kattengustav

Jag ställde en fråga här om dagen om bilbarnstol med hög rygg. Min mamma köpte en sådan och den är kanon, min dotter sitter jätte bra i den och den är ställbar i höjden. Tror den kostade 385 kr eller något sånt.

• Finesse
    Karl Fazer skrev 2010-06-20 11:10:07 följande:
    oj då, gammalt inlägg jag svarade på Då kanske du redan har köpt en själv...
    nej köpte bara dockan.. hade inte plats med mer i bilen
    Ebba 071228
  • Lejra
    Sagalin skrev 2010-06-19 18:14:15 följande:
    Vad billigt!
    Vilka färger fanns det, finns det olika storlekar?
    Jag köpte en svart i torsdags! 39.95 betalade jag för min. När jag var där fanns den enbart i svart. Såg bara en storlek på den, annars hade jag köpt andra storlekar åxå!
  • Finesse
    kattengustav skrev 2010-06-20 12:00:05 följande:
    Jag ställde en fråga här om dagen om bilbarnstol med hög rygg. Min mamma köpte en sådan och den är kanon, min dotter sitter jätte bra i den och den är ställbar i höjden. Tror den kostade 385 kr eller något sånt.
    visst har du kollat att den är e-godkänd.. jag tyckte att alla bilbarnstolar såg ut som skräp där och förstår inte alls hur nån kunde köpa sånt. 385:- är hur billigt som helt när dom flesta brukar gå på 2500:-. Följde det med förankringsband oxå?
    Ebba 071228
  • Kaerleksbarn
    Fredriks Mamma skrev 2010-06-18 19:08:52 följande:
    Men faktiskt...... så köper jag hellre på tradera, lite dyrare än ullared. Då jag inte har möjlighet att köpa på Gekås.

Det blir ju lättillgängligt på tradera, jag får min vara, lite billigare än vanlig butik, och nån tjänar några kr på det. SÅ mig stör det inte.

Men om man har möjlighet att handla på gekås, så är det kanske skillnad.

Jag hade en fundering tidigare, om  lillamyran.se köper fr ullared, eftersom de har så sjukt billiga klädesplagg (och annat).
    Så är det nog, samma märke i flera av kläderna vi köpte i april o maj som på Lillamyran.se!
  • alberta77
    Kaerleksbarn skrev 2010-06-20 14:48:48 följande:
    Så är det nog, samma märke i flera av kläderna vi köpte i april o maj som på Lillamyran.se!
    Fast det tror inte jag. Här omkring har vi flera grossister som säljer tex. Walking(baby mfl). Mycket som de säljer på Gekås är säkert köpt därifrån med. Ju mer man köper ju lägre pris. Kan tänka mig att Gekås köper många gånger mer än andra affärer och därför kan sälja så billigt. Grossister har sedan rea någon gång per år och då är det ju perfekt som webbutik att köpa på sig och kunna sälja väldigt billigt.  
    Lilla hjärtat beräknad att anlända 29/12 -10
Svar på tråden Gekås vol 14