• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Tattyn skrev 2010-06-15 22:23:16 följande:
    Är det nån som vet hur mycket folk det brukar vara en månda alternativt en tisdag mitt i juli?  Och vilken dag av de två som är bäst att åka dit på?
    Jag inser ju att det är omöjligt att förutspå hur mycket folk det kommer att vara men en hint borde man ju kunna få av nån som varit där vid den tiden på året innan
    Veckodagsystemet existerar inte juni-aug, då får man gå på strandväder eller ej
    Med andra ord strandväder=oftast tomt på Gekås, regnväder=kaos på Gekås!
    Därför undviker vi alltid att åka dit juni-skolorna börjat i aug...
  • Bubblan2
    Kaerleksbarn skrev 2010-06-16 09:12:29 följande:
    Veckodagsystemet existerar inte juni-aug, då får man gå på strandväder eller ej
    Med andra ord strandväder=oftast tomt på Gekås, regnväder=kaos på Gekås!
    Därför undviker vi alltid att åka dit juni-skolorna börjat i aug...
    Samt: Har det varit ihållande varmt väder = kaos på Gekås eftersom de har AC... :)
  • Tattyn

Då hoppas jag att första varma dagen på ett tag infaller just när vi ska dit så är det nog lagom mycket folk *S* Tyvärr har amn ju inte möjlighet att åka dit under "lågsäsong" iom att vi bor i norrland och bara passerar den delen av lander en gång om året och det på sommaren

• Pernilla75

Tack för svaren gällande UV-dräkter och baby watcher. :)

Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • April Mamma
    Pernilla75 skrev 2010-06-16 13:36:48 följande:
    Tack för svaren gällande UV-dräkter och baby watcher. :)
    Sorry men jag orkar inte läsa bakåt i tråden..den är så lång =)
    Det finns alltså uv dräkter på Ullared? Kostar?
  • Vargkvinnan

Är det någon som vet hur mycket kaos det är på Ullared nu i och med ombyggnaden? Går det att shoppa ungefär som vanligt eller är allt "upp och ner"?

• lillaEB
    Vargkvinnan skrev 2010-06-16 13:43:40 följande:
    Är det någon som vet hur mycket kaos det är på Ullared nu i och med ombyggnaden? Går det att shoppa ungefär som vanligt eller är allt "upp och ner"?
    det funkar som vanligt, det enda som är annorlunda mot innan är att elektroniken är på första planet
  • Vargkvinnan
    lillaEB skrev 2010-06-16 13:53:48 följande:
    det funkar som vanligt, det enda som är annorlunda mot innan är att elektroniken är på första planet
    Tack för ditt svar! Vad är det som är där elektroniken har varit?
  • lillaEB
    Vargkvinnan skrev 2010-06-16 13:58:43 följande:
    Tack för ditt svar! Vad är det som är där elektroniken har varit?
    blomlådor och liknande saker
  • FredrikaoEmil
    April Mamma skrev 2010-06-16 13:42:58 följande:
    Sorry men jag orkar inte läsa bakåt i tråden..den är så lång =)
    Det finns alltså uv dräkter på Ullared? Kostar?
    Jag köpte en jättefin uv-dräkt där i söndags från zunblock och den kostade 129 kr fanns även nån annan sort...den jag köpte var 2 delad den andra var heldräkt...
Svar på tråden Gekås vol 14