• Wilmis07

Gekås vol 14

MammaT skrev 2010-06-14 23:18:07 följande:
    finns det solkräm för barn
    Ja det finns det,tror det är garnier och nivea som finns. Billigare var det iaf
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • MammaT
    Wilmis07 skrev 2010-06-15 20:35:47 följande:
    Ja det finns det,tror det är garnier och nivea som finns. Billigare var det iaf
    tack ska dit nästa torsdag så då får jag skaffa hem några sådana
  • SaraKlippan
    star67 skrev 2010-06-15 15:06:01 följande:

finns biliga matstolar där? och undrar om någon har bild på spjälskydd är de fina??

Fanns jätte fina i trä när ja var där för en månad sen. Kostade ca 569kr.... vet inte om de e billigt bara såg dem o tyckte de var fina :)
  • Humlansbebis

Någon som vet om det finns paraplyvagnar på Gekås? Pris? Bild? Säkert har frågan varit uppe tidigare, men det tar ju en stund att läsa igenom hela tråden - så flitiga som ni är på att skriva...

• ÄlskarMina
    MammaT skrev 2010-06-14 23:18:07 följande:
    finns det solkräm för barn
    japps..köpte ambre solair 30+ spray för 70kr där idag.

hittade massa fynd till bebis idag och jag är så nöjd! Det enda som inte fanns som jag ville ha var hjulskydd till vagnen som var slut. Annars fick jag med allt på listan! Solig
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • Tattyn

Är det nån som vet hur mycket folk det brukar vara en månda alternativt en tisdag mitt i juli?  Och vilken dag av de två som är bäst att åka dit på?
    Jag inser ju att det är omöjligt att förutspå hur mycket folk det kommer att vara men en hint borde man ju kunna få av nån som varit där vid den tiden på året innan

• tindra1

finns det små original micke spisarna på ullared??
    Finns det med vask kanske??
    Vilket pris.
    Tror märket heter micke

• Moonlight83
    Humlansbebis skrev 2010-06-15 21:59:46 följande:
    Någon som vet om det finns paraplyvagnar på Gekås? Pris? Bild? Säkert har frågan varit uppe tidigare, men det tar ju en stund att läsa igenom hela tråden - så flitiga som ni är på att skriva...
    har för mig att den enklaste kostade 299kr när jag var där för ca 4 veckor sedan.
  • Ekorrfamiljen
    tindra1 skrev 2010-06-15 22:40:31 följande:
    finns det små original micke spisarna på ullared??
    Finns det med vask kanske??
    Vilket pris.
    Tror märket heter micke
    Micki heter de nog. Har för mig att jag har sett dem, eller om det var BRIOs? För mig ser de likadana ut.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • 2barnsmorsa
    Tattyn skrev 2010-06-15 22:23:16 följande:
    Är det nån som vet hur mycket folk det brukar vara en månda alternativt en tisdag mitt i juli?  Och vilken dag av de två som är bäst att åka dit på?
    Jag inser ju att det är omöjligt att förutspå hur mycket folk det kommer att vara men en hint borde man ju kunna få av nån som varit där vid den tiden på året innan
    Tisdag den 13 Juli ska vi dit...hade tänkt att de skulle vara lite folk då
    http://lindadahlgren.blogg.se/
Svar på tråden Gekås vol 14