• MammaT

Gekås vol 14

finns där tränings tillbehör som tex värmebyxor

• Malo
    Vargkvinnan skrev 2010-06-16 13:58:43 följande:
    Tack för ditt svar! Vad är det som är där elektroniken har varit?
    På nedervåningen finns fritidsgrejer typ fiskespön, cykelgrejer, verktyg osv och katt, hund och hästgrejerna.
  • Humlansbebis
    star67 skrev 2010-06-16 19:02:32 följande:
    kanske inte många vet min fråga men det är bara att jag frågarFlört någon vet om det finns där diskställ fina modeller?? 
    vad koster det är dra på lakan ca 70 x 160 som ikea har?? såna www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40122250

Tyvärr har jag ingen aning om va de kostar, men min erfarenhet säger att man bör undvika påslakan och underlakan/drapå-lakan i Ullared, om man bortser från barnpåslakan. De blir sneda och fula i tvätten tyvärr... Ikea har däremot finfin kvalitet på sina, speciellt på just såna drapå-lakan du menar... Möjligt att de är något dyrare än Gekås dock...

• Smultronhjärta
    Humlansbebis skrev 2010-06-16 19:38:36 följande:

Tyvärr har jag ingen aning om va de kostar, men min erfarenhet säger att man bör undvika påslakan och underlakan/drapå-lakan i Ullared, om man bortser från barnpåslakan. De blir sneda och fula i tvätten tyvärr... Ikea har däremot finfin kvalitet på sina, speciellt på just såna drapå-lakan du menar... Möjligt att de är något dyrare än Gekås dock...

Håller inte med! Deras dra på lakan i satin och påslakanset i percale som vi har är helt outstanding i kvalitet
    Billigare varianterna har jag inte testat så de kan jag inte uttala mig om
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • star67
    ikeas dra på lakan för spjälsäng är bra men inte de som är störe 70x160 de är tunn och inte så bra som andra.  Humlansbebis skrev 2010-06-16 19:38:36 följande:

• Pernilla75
    April Mamma skrev 2010-06-16 13:42:58 följande:
    Sorry men jag orkar inte läsa bakåt i tråden..den är så lång =)
    Det finns alltså uv dräkter på Ullared? Kostar?
    Zunblock kostade 129kr. De var visst små i storlekarna också så gå upp en storlek när du köper.
    Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Norrskog

Ang lakan så håller jag med Smultron, de vi har köpt har varit kanonbra. Fast vi har valt de lite dyrare sorterna som tex Gripsholm.

• middiz
    Vargkvinnan skrev 2010-06-16 13:43:40 följande:
    Är det någon som vet hur mycket kaos det är på Ullared nu i och med ombyggnaden? Går det att shoppa ungefär som vanligt eller är allt "upp och ner"?
    Jag var där idag och det var helt upp o ner! Fick leta massor för att hitta det jag sökte och orkade inte ens gå igenom allt. Det var huller om buller men kanske var det extra mycket kaos idag..?
    Kommer nog bli jättebra när dom är klara med utbyggnaden!
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • April Mamma
    FredrikaoEmil skrev 2010-06-16 15:23:16 följande:
    Jag köpte en jättefin uv-dräkt där i söndags från zunblock och den kostade 129 kr fanns även nån annan sort...den jag köpte var 2 delad den andra var heldräkt...
    Ok, tack för svaret. Det var billigt =)
Svar på tråden Gekås vol 14