Gekås vol 14
finns där tränings tillbehör som tex värmebyxor
finns där tränings tillbehör som tex värmebyxor
kanske inte många vet min fråga men det är bara att jag frågar någon vet om det finns där diskställ fina modeller??
vad koster det är dra på lakan ca 70 x 160 som ikea har?? såna www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40122250
Tyvärr har jag ingen aning om va de kostar, men min erfarenhet säger att man bör undvika påslakan och underlakan/drapå-lakan i Ullared, om man bortser från barnpåslakan. De blir sneda och fula i tvätten tyvärr... Ikea har däremot finfin kvalitet på sina, speciellt på just såna drapå-lakan du menar... Möjligt att de är något dyrare än Gekås dock...
Tyvärr har jag ingen aning om va de kostar, men min erfarenhet säger att man bör undvika påslakan och underlakan/drapå-lakan i Ullared, om man bortser från barnpåslakan. De blir sneda och fula i tvätten tyvärr... Ikea har däremot finfin kvalitet på sina, speciellt på just såna drapå-lakan du menar... Möjligt att de är något dyrare än Gekås dock...
Ang lakan så håller jag med Smultron, de vi har köpt har varit kanonbra. Fast vi har valt de lite dyrare sorterna som tex Gripsholm.