• isabellesmamma

Gekås vol 14

2-pack filmer med t.ex Madicken och Lotta på Bråkmakargatan, kostade de 169 Kan det stämma?

Älskade Isabelle 080726
  • JuniMammaLKPG
    winters skrev 2010-07-06 16:35:34 följande:
    Mickis har de för 189 kr
    www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=7356&His...=
    Toppen! Då blir det en tur imorrn, hoppas att det finns inne. Tack.
    MajMamman08 skrev 2010-07-06 18:20:39 följande:
    Finns det mycket barbapappa och alfons åberg på gekås??
     Om du köper Alfons där nere, kolla storleken. De alfons-kläder som jag har köpt har varit lite korta och breda, fast väldigt söta! Jag har köpt från både pojk och babyavdelningen.
  • livet med barn
    isabellesmamma skrev 2010-07-06 19:36:49 följande:
    2-pack filmer med t.ex Madicken och Lotta på Bråkmakargatan, kostade de 169 Kan det stämma?
    är det hela filmerna?
    ~ William 13/2 ~
  • April Mamma
    MajMamman08 skrev 2010-07-06 18:20:39 följande:
    Finns det mycket barbapappa och alfons åberg på gekås??
    Barbapappa finns det rätt mycket av.......Alfons vet jag tyvärr inte..
  • Lina S

Någon som har varit på G-kås idag? Tänkte åka dit imorgon, undrar om där är mycket folk nu när det är lov...

En fråga till, finns ben10 leksaker?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • isabellesmamma
    livet med barn skrev 2010-07-06 20:22:37 följande:
    är det hela filmerna?
    Ja, jag vill minnas att det var 2-pack med hela filmer. Någon annan som vet? En kompis ska ev. köpa det åt mig imorgon.
    Älskade Isabelle 080726
  • Equus

Hej! Jag undrar om det är nån som vet om det på Sko-boo finns riktiga crocs ("foppatofflor") och vad de i så fall kostar. Både barn och vuxen är intressant. Tack på förhand! Glad

• Moonlight83
    Snuttjulla skrev 2010-07-06 12:28:56 följande:
    nån som kan hjälpa mig med pris på hoppgungan som finns, sån som man sätter i taket och barnet sitter i en slags sele med en stor fjäder...!? finns den fortfarande i rött!?
    179kr för 1,5 månad sedan och då fanns den i rött
  • livet från ljusa sidan
    Lina S skrev 2010-07-06 20:40:29 följande:

Någon som har varit på G-kås idag? Tänkte åka dit imorgon, undrar om där är mycket folk nu när det är lov...

En fråga till, finns ben10 leksaker?

japp var där idag, myycket folk! Var där ganska sent men fortfarande mkt folk. 

Dessutom var jag helt förvirrad för de har byggt om och eftersom det var så mycket folk så kändes det som jag sprang runt som en virrig höna.

En sak jag såg var att de hade Kitchen aid! Helt galet! vita svarta och röda för 3999kr 
    www.jessicaochlivet.blogspot.com
  • Kimberly88

På deras blogg hade någon kommenterat och skrivit något om datum för inspelning "kommer dock inte ihåg hundra", men tror att dem skullle börja filma runt vecka 28 "nästa vecka" och sluta i slutet av Augusti? men som sagt är jag inte helt säker :)

Svar på tråden Gekås vol 14