• livet med barn

Gekås vol 14

finns det böcker som är mjuka och tuggvänliga på gekås för en 5 månaders?

~ William 13/2 ~
  • jojojojojo

weeeiii.... skall förmodligen ner nästa vecka!

kommer säkert va massor med folk såhär mitt i semestern, men det e mest för nöjes skull, då vi kansle skall låna en stuga i Varberg, å när jag ändå e s¨å nära kan jag ju göra ett besök, e det mycket folk e det ju bara att vända igen :)

Måste ju visa dottern Ullared i tid (hon e 4 veckor)

Selma 2010-06-12
  • JuniMammaLKPG

Har ni sett till lära-gå-vagnar där? Eller om det finns dockvagnar som funkar som gå-vagnar, typ brio-stuk då.

Är det mycket folk i veckan tro, det är ju halvtaskigt väder men å andra sidan har väl inte folk fullt med pengar nu? 

• livet med barn

någon som vet om dom säljer lumine smink på gekås? dom har ju iaf börjat sälja deras dag/natt creme

~ William 13/2 ~
  • Snuttjulla

nån som kan hjälpa mig med pris på hoppgungan som finns, sån som man sätter i taket och barnet sitter i en slags sele med en stor fjäder...!? finns den fortfarande i rött!?

• Luxuz

Har tänkt mig till Gekås om 1-2 veckor och har fyllt på min inköpslista bla genom att läsa här.
    Så idag läste jag reklambladet från Coop och där hade de bla resväskor, till halva priset, så de kostande 50 cm 125 kr, 60 cm 175 kr och 70 cm 200 kr. Vad har Gekås för resväskor och pris på dem? Det känns som att Coop skulle med det här erbjudandet vara billigare. De som var i reklambladet var tygresväskor, alltså inte såna hårda resväskor.

• CHARLATAN
    JuniMammaLKPG skrev 2010-07-06 12:07:53 följande:
    Har ni sett till lära-gå-vagnar där? Eller om det finns dockvagnar som funkar som gå-vagnar, typ brio-stuk då.

Är det mycket folk i veckan tro, det är ju halvtaskigt väder men å andra sidan har väl inte folk fullt med pengar nu? 
    Det finns flera olika lära-gå-vagnar, även såna som också funkar som bilar med ett handtag där bak.
    MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • JuniMammaLKPG
    CHARLATAN skrev 2010-07-06 14:44:16 följande:
    Det finns flera olika lära-gå-vagnar, även såna som också funkar som bilar med ett handtag där bak.
    Tack för svaret, va kul att det finns lite olika. Är det hyffsat pris? I affärer kostar de ju från 300...
  • MajMamman08

Finns det mycket barbapappa och alfons åberg på gekås??

Svar på tråden Gekås vol 14