• wewe

Gekås vol 14

Hej!

Är det ngn som vet om de har sådana här jeans med muddar/resår och i mjukt jeanstyg, liknande nedan modell från Lindex??  Behöver stl 92 och 98.  (vissa jeans tycker jag har så hårt tyg så de inte kan röra sig/krypa...)

Vad kostar de isåfall?

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7594075&styleid=7594073&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357361 

Tack på förhand! 

• Line80
    wewe skrev 2010-07-23 22:06:12 följande:
    Hej!

Är det ngn som vet om de har sådana här jeans med muddar/resår och i mjukt jeanstyg, liknande nedan modell från Lindex??  Behöver stl 92 och 98.  (vissa jeans tycker jag har så hårt tyg så de inte kan röra sig/krypa...)

Vad kostar de isåfall?

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=759... 

Tack på förhand! 
    sånna fanns, min kompis köpte till sin grabb.. dom kostade typ 59-69 kr. fanns i alla möjliga storlekar!
    ..:: Nicole 2002 & Colin 2005 :: Lillasyster BF aug/sept 2010 ::..
  • Ruggugglan
    wewe skrev 2010-07-23 22:06:12 följande:
    Hej!

Vad kostar de isåfall?

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=759... 

Tack på förhand! 
    Köpte ett par i strl 74 när jag var där sist. I april tror  jag.. Vet inte om de finns kvar.
    www.mousy.blogg.se
  • wewe

Åh vad bra!  Tack för svaren!!

Får jag fråga en sak till...  Vad kostar tjocktröjor (collagetröjor/stickade tröjor) i stl 92/98 ungefär??  (tänkte bunkra inför dagis...)

Ngn som har sett vinterkläder nu redan???  
    Planerar en tur i mitten av aug... (så blir det när man bor långt bort....)

Stort tack på förhand!  

• wewe
    wewe skrev 2010-07-23 23:30:53 följande:

Får jag fråga en sak till...  Vad kostar tjocktröjor (collagetröjor/stickade tröjor) i stl 92/98 ungefär??  (tänkte bunkra inför dagis...)

Stort tack på förhand!  
    Dvs Barn-vinterkläder  (stll 92/98)...
  • Pigelinen

jag köpte dessa jenas i våras på GeKås (klickbar bild) för 99. Storlek 92. De är tunna och jätte mysiga. Min dotter använder dessa massor.
    Rosabodie stl 86 35kr, Jeans med mudd stl 92 99kr, galonvante (ofodrad) 30kr, Blommig klänning stl 92 (stor) 80kr, grön klänning stl 92 40kr

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Norrskog
    Equus skrev 2010-07-23 22:04:27 följande:
    Tack så mycket!! Då ska jag kolla där. Skrattande
    Smultronhjärta: Vet du vad de äkta crocsen/foppatofflorna kostade? 
    Måste ju hitta på några bra ursäkter för att få kvista ner igen inom överskådlig tid
  • Celice29

Hej! Är det nån som vet om de har elektriska bröstpumpar på Gekås o ungefär vad de kostar?

• Kaerleksbarn
    wewe skrev 2010-07-23 23:30:53 följande:

Stort tack på förhand!  
    Vinterkläder kommer mer och mer nu från juli o framåt just pga högsäson och alla som åker långt
  • ChokladMoshin

Tjingeling!
    Nån som sett om det finns Pingu grejer på GEkås?
    Typ, skallror, filtar matserviser etc?

Ska tydligen ha barn i November......
Svar på tråden Gekås vol 14