• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Norrskog skrev 2010-07-24 11:14:24 följande:
    Smultronhjärta: Vet du vad de äkta crocsen/foppatofflorna kostade? 
    Måste ju hitta på några bra ursäkter för att få kvista ner igen inom överskådlig tid
    Kommer inte ihåg mer än att det var helt ok pris. Jag köpte Crocband till sonen för 250kr
    ChokladMoshin skrev 2010-07-24 12:52:05 följande:
    Tjingeling!
    Nån som sett om det finns Pingu grejer på GEkås?
    Typ, skallror, filtar matserviser etc?
    Japp-det fanns sist jag kollade, dock kommer jag inte ihåg priser
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Elisabeth89
    Celice29 skrev 2010-07-24 11:28:16 följande:
    Hej! Är det nån som vet om de har elektriska bröstpumpar på Gekås o ungefär vad de kostar?
    tyvärr har de inga elektriska pumpar utan bara manuella. Jag kollar efter det varje gång jag åker dit (vilket blir minst en gång i månaden) i hopp om att de ska fått in, men icke Rynkar på näsan
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • AAEV

Har de många sagoböcker/barnböcker och isf, är de mkt billigare än "hemma"?

• Celice29
    Elisabeth89 skrev 2010-07-24 12:53:43 följande:
    tyvärr har de inga elektriska pumpar utan bara manuella. Jag kollar efter det varje gång jag åker dit (vilket blir minst en gång i månaden) i hopp om att de ska fått in, men icke Rynkar på näsan
    Tack för svaret! Synd att de inte har det Rynkar på näsan
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2010-07-24 12:53:28 följande:
    Kommer inte ihåg mer än att det var helt ok pris. Jag köpte Crocband till sonen för 250kr
    Tjingeling!
    Japp-det fanns sist jag kollade, dock kommer jag inte ihåg priser
    Tack!
    Priserna spelar inte så stor roll, lär ju vara billigare än Babyland i alla fall
    Då får Pingu grejerna vänta tills i höst
    Ska tydligen ha barn i November......
  • LillfisenE

Är i valet och kvalet på täcke/kudde/sängkläder... ska jag satsa på GeKås eller Ikeas? Tips tack.. jag har BF i september så tänkte börja handla lite sånt så småningom...

• Ruso
    wewe skrev 2010-07-23 22:06:12 följande:
    Hej!

Är det ngn som vet om de har sådana här jeans med muddar/resår och i mjukt jeanstyg, liknande nedan modell från Lindex??  Behöver stl 92 och 98.  (vissa jeans tycker jag har så hårt tyg så de inte kan röra sig/krypa...)

Vad kostar de isåfall?

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=759... 

Tack på förhand! 
    Den i större storlekar är inte jättemjuk, men min grabb på 2 har inga problem att röra sig och leka i den i alla fall. Mer som vanlig jeanstyg och mudden i midjan är grå, och resår nertill. Kostade 89.95 har jag för mig. De har en babyvariant som har jättemjukt jeanstyg, men den går bara upp till 86 och är inte speciellt stor i storleken heller.
  • Ruso
    wewe skrev 2010-07-23 23:39:48 följande:
    Dvs Barn-vinterkläder  (stll 92/98)...
    Var tvungen att ta fram jeansen och kolla Nej, de _är_ mjuka och sköna!! Resår nertill och grå mudd med snören, om det var pojkmodellen du var ute efter? Finns från 86 och uppåt, 89.95. (De där billigare är nog de som går till 86...)

Var där i onsdag och då hade de fått in en del overaller och vantar, begränsad med mössor, underställ falls. Annars var det inte jättemycket vinter än tycker jag... men så var jag heller inte ute efter det
    Fanns sköna softshell vantar som var vattentäta för 49.95, verkligen jättefina!!
  • Ruso
    FrökenLindström skrev 2010-07-24 13:10:27 följande:
    Har de många sagoböcker/barnböcker och isf, är de mkt billigare än "hemma"?
    Inge jättemånga, men jättebra priser!!
  • Ruso
    Tjingeling!
    Såg att du fått svar att det finns... har dock inte så stora förväntningar, jag såg inte några.... enda pingu jag såg var nog ett spel. Men jag var inte ute efter sådant, men brukar alltid titta lite över hyllorna...
Svar på tråden Gekås vol 14