• Smultronhjärta

Gekås vol 14

April Mamma skrev 2010-07-22 08:54:20 följande:
    Viking Gore Tex skor är de bästa skorna tycker jag...Då räcker det med ett par skor...dom håller tätt och foten varmt.
    Finns på sportaffärer samt vissa skobutiker. Kostar runt 700-1000 kr men helt klart värt........
    Håller med! Viking är outstanding..Dock finns de till bättre pris på Sko-Boo i Ullared
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • April Mamma
    Smultronhjärta skrev 2010-07-22 09:21:21 följande:
    Håller med! Viking är outstanding..Dock finns de till bättre pris på Sko-Boo i Ullared
    åhhh gör det? Vad kostar dom där då?

Sko-boo vart ligger den butiken, jag såg bara skokanonen eller vad den nu heter....
  • Pigelinen
    April Mamma skrev 2010-07-22 09:27:14 följande:

Sko-boo vart ligger den butiken, jag såg bara skokanonen eller vad den nu heter....
    jag köpte ifjol på Skoo Boo för 599kr, tror att det kan finnas bild kvar i mitt galleri. Det bästa är att det brukar aldrig vara några problem att få de sålda på tradera när barnen vuxit ur dem så de "riktiga" priset blir inte många kronor.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Elisabeth89
    April Mamma skrev 2010-07-22 09:27:14 följande:

Det finns en skylt ovanför ingången till Skoo-boo så du lär inte missa det om du kikar på den gula byggnaden till vänster om gekås-entrén... Bredvid Guld & Silver.
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • April Mamma
    Elisabeth89 skrev 2010-07-22 09:48:25 följande:
    Det finns en skylt ovanför ingången till Skoo-boo så du lär inte missa det om du kikar på den gula byggnaden till vänster om gekås-entrén... Bredvid Guld & Silver.
    Aha, var det den butiken alltså...jag såg att det fanns en skobutik men var aldrig in där....
  • eelina

japp viking är superbra :) men även superfit goretex är super :) 

• Bambusa

tack för tipsen på skor, ska absolut till ullared i höst hör jag.. trots 63mil enkel resa.. hon hade nå pax stövlar förra vintern, som en tjej på nån skobutik rekomenderade för hennes kalla fötter, och ullsula i och ullsockor, jo tjena, hennes fötter var illröda och iiiskalla redan vid -10 å de var utrymme kvar i dom,annars blir de ju kallt därför..  så då fick hon ha fårskinns tossor å sitta i åkpåsen när d var kallt, sen gå när de var mindre kallt..  

nån som provat gekås vinteroveraller för barn i riktigt kyla, under 10minus?? man kan ju ha ull underställ med..

• Louise89

Hejsan!
    Är det någon som vet ifall det finns lammskinn? Vill helst ha ett mörkbrunt

• Thegran

Om en vecka är det dags för gekås! Hur är utbudet av sommarklänningar? Shorts? Till vuxna alltså. Behöver lite till vinterns resa

• dazazz
    Louise89 skrev 2010-07-22 13:43:06 följande:
    Hejsan!
    Är det någon som vet ifall det finns lammskinn? Vill helst ha ett mörkbrunt
    rätt så säker på att jag såg lammskin häromveckan, dock inga mörkbruna, bara vanliga ljusa.
Svar på tråden Gekås vol 14