-
Det har kommit upp en del om vinterkläder i tråden, och vad jag förstår så har dem redan fått in det :) Som Chefen för ullared själv sa i en intervju så reser folk långt för att shoppa på ullared, så därför tar dem in vinterkläder, julsaker osv redan i Juli :)Gurkan skrev 2010-07-21 12:31:08 följande:Någon som vet när de börjar sälja vinterkläder på GeKås?
-
Det finns enligt mig begränsat med vinterkläder. Overall finns det, men sen är det snålt värre, förutom mössor och vantar i så fall.
Det finns tex inga täckjackor eller vinterbyxor.. Men detta var i måndags och kan ju ändras snabbt. Det bästa man kan göra är att ringa dagen innan man åker dit och fråga vad som finns. -
Finns det någon babyvakt på ullared?
-
Ja de har tre olika modeller, 2 av märket doro samt ett från Philips.. Jag köpte en för Doro BM-46, har endast testat den men verkar helt ok.. kostade 299 kr.Maria222 skrev 2010-07-21 20:19:52 följande:Finns det någon babyvakt på ullared?
-
Kaerleksbarn skrev 2010-07-19 21:12:21 följande:Låter kanon, vad kostade vällingdoseraren?
Billig termos då ju, inte konstigt vi inte hittat den på köksavdelningenKommer inte ihåg vad doseraren kostade men det var inte många kronor... Något säger mig att det inte var över 15 kronor... Kanske inte ens över 10... Jösses vilket dåligt minne jag har!
Ett tips, köp minst två st...
Inte bara super för skötväskan och resor utan även bra att ha laddade om man behöver upp på natten och fixa en flaska. -
Låter perfekt, precis vad jag tänkte mig.. typ 15krBubblan2 skrev 2010-07-21 21:08:54 följande:
Kommer inte ihåg vad doseraren kostade men det var inte många kronor... Något säger mig att det inte var över 15 kronor... Kanske inte ens över 10... Jösses vilket dåligt minne jag har!
Inte bara super för skötväskan och resor utan även bra att ha laddade om man behöver upp på natten och fixa en flaska.
Tack så hemskt mycket för tipsen också! -
Förresten.. antar den fanns vid babysakerna? Skedar, tallrikar, pipmuggar osv?Bubblan2 skrev 2010-07-21 21:08:54 följande:
Kommer inte ihåg vad doseraren kostade men det var inte många kronor... Något säger mig att det inte var över 15 kronor... Kanske inte ens över 10... Jösses vilket dåligt minne jag har!
Inte bara super för skötväskan och resor utan även bra att ha laddade om man behöver upp på natten och fixa en flaska.
Va det länge sen du köpte den? -
ja köpte vällingdoserare i maj,då fanns den vid domandra bebissakerna iaf, kan tro 15kr ja med.. har dock grötpulver i min, haha..
-
föresten hur är barnoverallerna i värmen? alltså hur mkt kyla tål dom? vi hade ju en väldigt kall vinter... å vad ska man ha på fötterna åt dom då? min gick knappt i vintras så då hade hon fårskinnstossor i åkpåsen..
hon har ärvt mina extrem-kalla fötter
-
Viking Gore Tex skor är de bästa skorna tycker jag...Då räcker det med ett par skor...dom håller tätt och foten varmt.Bambusa skrev 2010-07-22 01:56:57 följande:föresten hur är barnoverallerna i värmen? alltså hur mkt kyla tål dom? vi hade ju en väldigt kall vinter... å vad ska man ha på fötterna åt dom då? min gick knappt i vintras så då hade hon fårskinnstossor i åkpåsen..
hon har ärvt mina extrem-kalla fötter
Finns på sportaffärer samt vissa skobutiker. Kostar runt 700-1000 kr men helt klart värt........