• avril

Gekås vol 14

Finns det någon som vet vilka mått som gäller för deras bäddtextilier för spjälsängar? Passar de tex till "rätt start" (täcken och kuddar)?

• Line80
    avril skrev 2010-07-23 14:16:25 följande:
    Finns det någon som vet vilka mått som gäller för deras bäddtextilier för spjälsängar? Passar de tex till "rätt start" (täcken och kuddar)?
    100x130 är det som jag köpte där. antar att det är standardmått!
    ..:: Nicole 2002 & Colin 2005 :: Lillasyster BF aug/sept 2010 ::..
  • veh
    Jag har kombinationen "rätt start" täcke och kudde samt bäddtextilier från Gekås, och det funkar finemang!
  • Smultronhjärta
    Equus skrev 2010-07-23 13:49:38 följande:
    Hej! Jag frågade tidigare om det fanns riktiga crocs på sko-boo, men fick till svar att de bara har kopior. Jag har fått för mig att de har riktiga nånstans, kan det vara skokanonen..? Eller är det bara önsketänkande?? Flört Någon som vet? Tack!!
    Det finns på sportaffären jämte Bok-Olle!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • lindalake
    ja 100x130 är det (beställde ett när mormor åkte dit) borde passa rätt start men det passar inte IKEAs som har sina egna jäkla skitmått *grr* Funderar på om man skulle köpa ett nytt täcke så jag kan använde det fina från gekås (brunt med vita retrodjur).
  • ditte132

Är det någon som vet om det finns lurvfleece i stl 104 på gekås nu?
    Och var hänger dom i så fall?

• 060810

Gekås och Ikeas går inte ihop alls... tyvärr...
    Så jag ska lämna tillbaka täcket och kudden jag köpte på Ikeao ch säga ifrån att det är förjävligt att de inte kan följa måtten som de andra har så man kan mixa och trixa som man vill... Ikeas sängkläder är ju så jäkla tråkiga...
    Så jag köpte nytt täcke på gekås när jag var där..

Någon som ska dit i dagarna och kan hjälpa mig med en sak? Jag glömde köpa spjälskydd till vaggan när jag var där och det behövs ju... Någon som ska dit och kan tänkas hjälpa mig??

• Line80
    ditte132 skrev 2010-07-23 18:17:35 följande:

Är det någon som vet om det finns lurvfleece i stl 104 på gekås nu?
    Och var hänger dom i så fall?

ja det finns, kostar 79,95:- och hänger längst ner i hörnet på barnkläder avd!
  • Line80
    lindalake skrev 2010-07-23 17:29:51 följande:
    ja 100x130 är det (beställde ett när mormor åkte dit) borde passa rätt start men det passar inte IKEAs som har sina egna jäkla skitmått *grr* Funderar på om man skulle köpa ett nytt täcke så jag kan använde det fina från gekås (brunt med vita retrodjur).
    åh det med retro djur hade jag me velat ha.. men fanns inte förra veckan när jag va där!
  • ditte132

Tack Line80, då vet jag var jag ska leta.Ska bara in en snabbis.

Svar på tråden Gekås vol 14