• Älska Livet

Gekås vol 14

Älska Livet skrev 2010-07-25 19:01:56 följande:
    Någon som vet om det finns mjukliftar till barnvagn på Ge-Kås? Och om det är "ordinare" sortiment isåfall?
    Ingen som vet detta?
  • Mamma till två mirakel
    Älska Livet skrev 2010-07-25 22:11:46 följande:
    Ingen som vet detta?
    Har aldrig sett det där tyvärr...men åkpåse,skötväskor mm finns vet jag....
    Adam 090108 & Bebis i magen BF 26/12-10
  • wewe

Ngn som vet om det finns KITCHEN AID ??   Kostnad?

• Zazziz

Jag såg Kitchen Aid förra veckan, kostade typ 3995:- :)

• Ruso
    Enensammamma skrev 2010-07-25 20:46:25 följande:
    Bara en vanlig kana.  Jag tycker bättre om överdragsbyxor från Lindex med förstärkt rumpa

Finns det sparkcyklar?
    Låter jättemärkligt.... skulle ha reklamert om det  bara var en kana!
    Överdragsbyxorna från Lindex är väl inte vattentäta, utom FIX, men de har inte förstärkt rumpa, sedan är de ju dubbelt så dyra som en overall från Gekås...

Ja, det finns (fanns?) sparkcyklar. I leksaksavd finns lite mindre till barn och i källaren vid sporten finns lite större variant.
  • Ruso
    lindalake skrev 2010-07-25 21:29:54 följande:
    jag köpte Kappahls överdragsbyxor till sonen och de är kanon. nya märket Proxtec, kostar typ 180 spänn för man får ju 25% rabatter hela tiden. Lindex hade ju mest vattenavstötande (=skit)
    FIX är vattentäta och andas, kostar 299 men brukar ryka ut så fort de kommer i affär... det gäller att passa på...
  • Ruso
    Enensammamma skrev 2010-07-25 20:43:54 följande:
    Jag rekomenderar Ellos regnoverall. KANON
    Men det är väl mer gummiplagg, och nu bara med fleecefoder. Jag vill ha funktionsplagg som är ofodrade (eller bara nylonfoder) Vill att plagget skall andas och inte bara vara vattentätt...
  • Ruggugglan

Ska till Ullared i morgon bitti. Hoppas på korta köer, men får väl fortsätta hoppas med tanke på att det är löningsdagar.. Men vi är barnfria i morgon så det underlättar massor!

Någon som vet om bodys med Pettson och findus motiv finns kvar? I strl 74? Sist jag var där (april?) fanns det inga.

www.mousy.blogg.se
  • cec

Skojar du - kan man köpa en Kitchen Aid för 3995 ??? (VILL SÅ GÄRNA HA NE! )

• idde74

Halloj
    undrar om nån vet om det finns TrampTraktor med släp???? pris???
    sonen fyller tre om två veckor och vill så gärna ha det, hade provat en på Maxi och nu är dom slut :(
    Tänkte åka dit i veckan

Svar på tråden Gekås vol 14