Gekås vol 14
bra. Det gäller att kika på kläderna man köper och tänka efter en extra gång
Det var visst rekorddag i går, tur man inte var på Gekås då
bra. Det gäller att kika på kläderna man köper och tänka efter en extra gång
Det var visst rekorddag i går, tur man inte var på Gekås då
ooh, snubblade över en annan sak. Fodrade regnkläder, fodret suger upp vattnet och barnet blir blött in vid armarna. Jag vet inte hur det är med alla overaller/jackor (beror nog på när fodret börjar i ärmen), men sonen hade en fodrad jacka i höstas och han blev blöt. Torkar dåligt också.
Småbarn brukar ju dessutom inte vilja ha vantar på sig så då skyddas inte vätan från att tränga in
Ang. Didriksson (har ej läst alla trådar) är deras fleece regnställ och vinteroverall sjuuukt bra!
Jag har innan bara haft POP + Didriksson. Och alla har varit sjukt bra ! Hållit värmen och fukten borta ut. I våras simmade t o m min dotter i fleece regnstället i en 10 cm isvattenpöl. Och hon var torr under. Helt otroligt!
Jag handlar på reor. =)=)=) Har testat HM nu i sommar och deras regnkläder har också varit bra!
vet ngn när höstkläderna kommer dit?
ooh, snubblade över en annan sak. Fodrade regnkläder, fodret suger upp vattnet och barnet blir blött in vid armarna. Jag vet inte hur det är med alla overaller/jackor (beror nog på när fodret börjar i ärmen), men sonen hade en fodrad jacka i höstas och han blev blöt. Torkar dåligt också.
Småbarn brukar ju dessutom inte vilja ha vantar på sig så då skyddas inte vätan från att tränga in
Nån som har koll på hur det varit på gekås i veckan? sjukt mycket folk eller? idag har jag förstått att det var mycket, gissar att det var regnet kanske.....ska försöka fixa barnvakt till veckan och åka bara det inte finns risk för kaos där.
Nån som har koll på hur det varit på gekås i veckan? sjukt mycket folk eller? idag har jag förstått att det var mycket, gissar att det var regnet kanske.....ska försöka fixa barnvakt till veckan och åka bara det inte finns risk för kaos där.
Ni som har småbarn som tycker om Drömmarnas trädgård kan jag rekommendera att köpa Igglypiggly figuren som kan sjunga och dansa och ber om sin filt i handen. Den kostade 69 kronor på Gekås och i våran leksaksaffär kostade den 799 kronor! Riktigt billigt! Även en Fiat Barbiebil va billig, den gav jag 245 för och den kostar 599 i affären.