• ELM A

Gekås vol 14

mama no1 skrev 2010-07-30 21:05:25 följande:
    Ni som har småbarn som tycker om Drömmarnas trädgård kan jag rekommendera att köpa Igglypiggly figuren som kan sjunga och dansa och ber om sin filt i handen. Den kostade 69 kronor på Gekås och i våran leksaksaffär kostade den 799 kronor! Riktigt billigt! Även en Fiat Barbiebil va billig, den gav jag 245 för och den kostar 599 i affären.
    69 kr??!!!
    Men åhh!! Var där förra veckan och stog och höll i den.. men la tillbaka den för att det inte var något pris utsatt!
    Varför gjorde jag det för??!! För sjutton!!

=)
  • mama no1
    ELM A skrev 2010-07-30 21:10:06 följande:
    69 kr??!!!
    Men åhh!! Var där förra veckan och stog och höll i den.. men la tillbaka den för att det inte var något pris utsatt!
    Varför gjorde jag det för??!! För sjutton!!

=)
    Åk genast tillbaka!! Flört
  • Bubblan2
    Ni som har småbarn som tycker om Drömmarnas trädgård kan jag rekommendera att köpa Igglypiggly figuren som kan sjunga och dansa och ber om sin filt i handen. Den kostade 69 kronor på Gekås och i våran leksaksaffär kostade den 799 kronor! Riktigt billigt! Även en Fiat Barbiebil va billig, den gav jag 245 för och den kostar 599 i affären.
    Coop Forum i Borlänge har den för 199:- just nu, ordinarie här är 499:-.
  • Thegran

Första dagen på gekås färdig! Fanns massa roliga leksaker. Kasst utbud på barnkläder men en hel del vinterkläder. Köpte en jättefin overall och jacka till dottern! 5000 slutade notan på och imorgon ska vi in igen.

• Ruso
    Enensammamma skrev 2010-07-30 10:24:35 följande:
    Det räcker med 1 overall om du har en vattentät. Det är inte Gekås. Det läcker in om barnen är ute mkt i alla väder
    Nä.... finetex överallern med tejpade sömmar läcker inte... I alla fall inte om man är "normalt" ute och leker, kanske inte 7-8 timmar i sträck, men mina har varit torra de gånger jag provat och då leker de några timmar åt gången i alla fall. Och då hade vi även mild vinter med en hel del "blöta"...
  • Ruso
    lindalake skrev 2010-07-30 11:07:27 följande:

tjaa, fast i vinteroverallen sitter ju inte barnen i vattenpölar direkt. då är det för varmt för vinteroverallen anser jag. och om det nu är runt 2000 i vattenpelare (som ska klassas som vattentät, till en viss grad) så borde det hålla för lek i snö och ev. blötsnö.

Däremot vet jag inte om finetex går att ha i torkskåp.

Nej, inte finetex i torkskåp, det är väl bara de lite dyrare overaller i nyare modeller som funkar i torkskåp på svag värme... MItt dagis hade dock torkskåpet på 70 grader!! INGA kläder mår bra av det, och våra vinteroveraller mådde INTE bra av det utan läckte som sållar efter den episoden...
  • Ruso
    Var det den vita Barbiebilen med en Barbie inuti? Den köpte min dotter... inte visste jag att det var ett sådant fynd!
    Den är igglypiggly är det nästan som man ville köpa pga priset, men ínga av mina barn bryr sig... köpte dock en liten Rorri racerbil för 59.95 som jag tyckte var jättedyrt för en plastbil... men jag såg den på Åhlens i går  - öfr 129!!! Man häpnar!
  • cec
    Helt galet så billigt det är. Tack ! Tipset taget! =)
  • New mum

Vet nån vad matstolen som man sätter fast på en vanlig stol kostar? Vet inte riktigt vad den heter.

Svar på tråden Gekås vol 14