• Lisslo

Gekås vol 14

Hemkommen efter årets besök i Ullared.
    Bodde på ett väldigt mysigt Bed&breakfast.

Nu till besvikelsen.
    Det är inte så himla billigt på Gekås längre. Är det bara jag som tycker likadant?

Iof handlade vi rätt mycket iaf. Men jag kände inte det där WOOWet som jag gjorde förr.
    Är det vi KUNDER som för betala för den feta utbyggnaden med restaurang, frisörsalong och sportbar??!!
    Kommer priserna smyghöjas allt eftersom?

De fynd jag gjorde va de som det va 50% rea på. Då känns det som jag lika gärna kunda ha handlat på Ö&B eller Lindex när de rear ut.

Är tveksam om det blir några fler resor ned till Ullared!

• lindalake
    Lisslo skrev 2010-08-11 14:26:25 följande:

Nu till besvikelsen.
    Det är inte så himla billigt på Gekås längre. Är det bara jag som tycker likadant?

Iof handlade vi rätt mycket iaf. Men jag kände inte det där WOOWet som jag gjorde förr.
    Är det vi KUNDER som för betala för den feta utbyggnaden med restaurang, frisörsalong och sportbar??!!

De fynd jag gjorde va de som det va 50% rea på. Då känns det som jag lika gärna kunda ha handlat på Ö&B eller Lindex när de rear ut.

nae, fast det är inte så extrem billigt, har det verkligen varit det? på vissa varor skiljer det en tia, andra en hundralapp. det är lite vad man gör det till. ett par fodrade byxor till barnen går loss för ca 200kr på tex Lindex, på gekås kostar de 80kr. sen är det förstås billigare märken etc

och du behöver nog inte oroa dig för att de höjer priserna pga utbyggnaderna. de tjänar bra med pengar...

• luddegos
    flumbullen skrev 2010-08-10 00:56:40 följande:
    Hejsan! Nån som vet om de populära och skitbra regnoverallerna från pick a boo som de hade i våras är tillbaka?
    JAg köpte ett sådant regnset till min grabb i början av juli, så visst har de funnits
    Ludvig & Hugo.......kärlek
  • darknightgirl
    Mia386 skrev 2010-08-11 14:43:10 följande:
    Någon som vet om det finns spjälsängar på ge-kås..? 
    jo det har dom.. sist jag va där iallafall.. (om nu inte minnet sviker mej helt) dom hade säng uppbäddad så jo..tror det
  • sarsparis

Nu till besvikelsen.

Det beror såklart på vad man handlar, tex så köpte vi en cd spelare till sonen för 349;. exkat samma spelare kostar 699:- på expert. Men sen tycker inte jag att hygienartiklar som schampoo tvål och dyligt är så billigt, det kan man hitta nästan billigare på ÖB. Regnkläder och fleecefodrade kläder har jag aldrig hittat så billig som gekås, finns inte många stället som säljer regnkläder för under 150:-......Kläder till barnen köper vi nästan aldrig av den anledningen att jag tycker att kvaliten variera kraftigt, köper heller på lindex tex.
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-08-11 13:41:53 följande:
    Nu var det länge sen jag var där...så det får bli en sväng i eftermiddag
    och jag är inte alls avis Obestämd
  • Rocktroll

En fråga om overall...har säkert kommit upp men orkar inte skumläsa Skäms Finns det någon BRA overall som är vattentät, a och o här i södern i storlek 86? Vill gärna köpa Molo men mannen tycker det är för dyrt så jag har lovat att ge gekås en chans om det finns någon bra där.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • kalmar brud
    Rocktroll skrev 2010-08-11 16:52:00 följande:
    En fråga om overall...har säkert kommit upp men orkar inte skumläsa Skäms Finns det någon BRA overall som är vattentät, a och o här i södern i storlek 86? Vill gärna köpa Molo men mannen tycker det är för dyrt så jag har lovat att ge gekås en chans om det finns någon bra där.
    Vi har anvät gekås overaller sen vintern 06 och dom har alltid varit vatten täta... Finns någon som heter Finetek den ska du ha
  • stökmamma

Nu till besvikelsen.

allt är relativt
    va där igår och handlade för 2500:-, snabbt överslaget så skulle det gå på minst 4500 om jag skulle köpt likvärdiga grejer (utan märken) här omkring
    Dotterns hästgrejer kostade 350 och bara på ett ländtäcke "sparade" hon nästan 200....

Och vi planerade redan när vi ska kunna åka dit nästa gång (ca 70mil enkelväg )
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Gekås vol 14