• Bumblebina

Gekås vol 14

Tili skrev 2010-09-01 09:43:08 följande:
    Min man frågade inte ens vad det kostade! Var på ullared i måndags och shoppade loss. Tror inte att han vill veta vad det kostade för jag kan ju inte direkt lämna tillbaka (50mil enkel väg)
    Nej, min har slutat fråga... Vet att det brukar sluta på mellan 7000-9000... :-O
  • hella23

Är det någon i linköping med omnejd som är sugen på att åka till Ullared?
    Jag har bil och skulle gärna vilja ha sällskap ner för en heldag med shopping.

Ida 060108 Ivar 100317
  • TheLove

Hade helt klart nappat om det inte vore så att jag ÄNTLIGEN lyckats övertala maken att åka med mig, min syster och hennes sambo på lördag. (det var nog syrrans sambo som lyckades för när jag tjatade sa han promt nej) :P

• Bambusa
    hella23 skrev 2010-09-01 11:19:52 följande:

Är det någon i linköping med omnejd som är sugen på att åka till Ullared?
    Jag har bil och skulle gärna vilja ha sällskap ner för en heldag med shopping.

åh, hade du bara skrivit gävle istället hade ja kommit springande!!!
  • 2barnsmorsa

hallå alla ullared-älskade vänner

Jag vet inte om detta är rätta forumet, men jag söker efter ett bra och billigt boende i närheten av ullared. Det gör inget om vi får åka en bit på morgone för att komma till ullared, och vi vill gärna att de ska ingå frukost

vill ni inte svara här så kan ni väl maila tips till mig

[email protected]

http://lindadahlgren.blogg.se/
  • zika

morgonrockarna som var på bloggen häromdagen är det någon som vet vad de kostar?

• Dundermamman
    Bambusa skrev 2010-08-31 23:48:01 följande:
    när börjar höstrushen??  fundera på åka v41.. bra ide?
    V. 41 brukar vara en bra GeKås-vecka , jag ska själv åka dit den veckan även i år
    Drygt 2 veckor efter lön och veckan före barnbidrag
    Dessutom brukar det inte vara höstlov så tidigt, däremot v. 44 brukar det vara jättemycket folk!
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Dundermamman
    2barnsmorsa skrev 2010-09-01 18:22:56 följande:

hallå alla ullared-älskade vänner

Jag vet inte om detta är rätta forumet, men jag söker efter ett bra och billigt boende i närheten av ullared. Det gör inget om vi får åka en bit på morgone för att komma till ullared, och vi vill gärna att de ska ingå frukost

vill ni inte svara här så kan ni väl maila tips till mig

[email protected]">[email protected]

http://www.hyriullared.com/  Dock ingår ingen frukost, men ta med en kylväska med frukostmat istället
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
Svar på tråden Gekås vol 14