• ramone1

Gekås vol 14

Undrar om någon nångång köpt en schysst skötväska på gekås? vore i såfall jätte roligt å få se en bild , utanpå och inuti och pris?

kram på alla

• Hannajo
    ramone1 skrev 2010-03-23 00:11:12 följande:
    Undrar om någon nångång köpt en schysst skötväska på gekås? vore i såfall jätte roligt å få se en bild , utanpå och inuti och pris? kram på alla
    Har ingen bild nu, men den jag köpte på GeKås var toppen, mycket bättre än den Emmaljunga som jag hade. Lagom många fack, skötbädd, stabil väska.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Littorina
    ia25 skrev 2010-03-22 11:27:19 följande:
    De scraping-saker som finns är det bra pris på dem om man jämför med andra butiker och online?
    De scrapsaker som fanns tyckte jag var sådär. Det mesta var av märket Sense och dom tycker jag gör lite mesiga saker... Spanade lite på plastfickorna till 12x12 album från Sense. Dom kostade 20 kr istället för 35 i vanlig butik.

Kantstansar hade dom billigt, 25 spänn!! Från Fiskars!! Men bara med snöflingor.

Stämpeldynor av för mig okänt märke kostade 12 kr. Köpte ett par till sonen så jag får ha mina ifred.

Sem fanns det en del tejp och lim oxå på kontorsavdelningen.
  • Littorina

Tack för svar om lakan och byxor!!

• Lindekull

Ruso eller någon annan som vet:
    Vad kostar Pippis Hoppetossa och figurerna som hör till? Vad skulle ni säga är en lämplig ålder för att leka med skeppet och figurerna? Tror det blir en bra födelsedagspresent till min 2-årige kille.

• Lantani

Vad bör man inte missa att köpa till 16-månaders? Inga ytterkläder eller så för de har han.

• Wallmo

Någon som vet vad barnstolarna och babyskyddet kostar? Kommer snart behöva dubbel uppsättning när vi är två som hämtar och lämnar och vill inte lägga en förmögenhet på "extrastolarna".

• Elins mamma 2010
    Hannajo skrev 2010-03-23 06:50:33 följande:
    Har ingen bild nu, men den jag köpte på GeKås var toppen, mycket bättre än den Emmaljunga som jag hade. Lagom många fack, skötbädd, stabil väska.
    vad kostade skötväskan från gekås?
    BF 100904 - Längtar!
  • Lisa1976
    Bambusa skrev 2010-03-22 23:32:23 följande:
    finns de pottor på gekås, liknande babybjörns pottstol??
    Japp det finns pottor Både babybjörn och andra
    Jag köpte en som spelar en liten melodi när det kommer kiss i pottan. Gulligt va? Kostade nog bara 30 spänn eller nåt.
Svar på tråden Gekås vol 14