• passau

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2010-03-22 23:32:23 följande:
    finns de pottor på gekås, liknande babybjörns pottstol?? sen så letar ja efter en rosa eller ev lila lurvig (microfleece??) jacka i 92, gärna utan huva.. nån som vet, om inte gekås,så nån annanstans?? icamaxi  i uppsala hade rosa i stora storlekar för en vecka sen,gävle där ja bor hade inga rosa alls.. röda i stoora storlekar...   tygaffärn hade ingen ja gillade...annars skulle ja sy en själv..
    köpte en grå lurv med cerisa kanter utan luva på baby på kappahl... den e kanon!
    hade dessutom 30% tror den kostade 129:- ord. 
  • malin jn

hur är det med tripptrapp stolen... den fanns för någon vecka sedan men den tog slut om jag inte minns fel? Fylls det på eller har tåget gått om man vill ha en sån till bra pris?? Var där en dag före de kom ut i butiken- känns grymt att jag missa och vill åka ner och köpa en till...

hur tycker ni som varit där det sista, är utbudet bra på tjejsidan om man är ute efter storlek 80?

sist köpte jag 74 och de var lite små i storleken???

• jojojojojo
    Wallmo skrev 2010-03-23 10:37:30 följande:
    Någon som vet vad barnstolarna och babyskyddet kostar? Kommer snart behöva dubbel uppsättning när vi är två som hämtar och lämnar och vill inte lägga en förmögenhet på "extrastolarna".
    398:- tror jag det va för babyskyddet, det va inte över 400:- iallafall

de andra stolarna har jag ingen koll på faktist
    BF 2010-06-28
  • Lisa1976
    malin jn skrev 2010-03-23 13:43:11 följande:
    hur är det med tripptrapp stolen... den fanns för någon vecka sedan men den tog slut om jag inte minns fel? Fylls det på eller har tåget gått om man vill ha en sån till bra pris?? Var där en dag före de kom ut i butiken- känns grymt att jag missa och vill åka ner och köpa en till...hur tycker ni som varit där det sista, är utbudet bra på tjejsidan om man är ute efter storlek 80?sist köpte jag 74 och de var lite små i storleken???
    VAA vad säger du! Jag tänkte åka dit i slutet av denna veckan eller i början av nästa och köpa en sån där tripptrapp stol. Man kan kanske ringa och fråga först?
  • Smultronhjärta
    Lisa1976 skrev 2010-03-23 11:01:44 följande:
    Babybjörn säljs inte på Gekås!
    Lisa1976 skrev 2010-03-23 14:50:16 följande:
    VAA vad säger du! Jag tänkte åka dit i slutet av denna veckan eller i början av nästa och köpa en sån där tripptrapp stol. Man kan kanske ringa och fråga först?
    Stolen finns allt som oftast inne-det skulle vara om de inte hinner få in nya i förhållande till åtgång men den brukar som sagt finnas
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Hannajo

Skötväskan från GeKås kostade 99 kr när jag köpte den, men det var 1 - 1½ år sedan.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Pigelinen

Såg nu på bloggen nya tuffa kallingar till herr med palmer på... vist brukar det märket kosta 49kr?!
    Sen hade de snygga piké till herr också... hoppas att de finns kvar i nästa vecka!

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Bambusa

Jaha, va bra,då spar ja med att köpa de.. tack så mkt!

Lisa1976 skrev 2010-03-23 11:01:44 följande:
  • Bambusa

jaha, då har ja missat den, var ju där för inte länge sen alls.. tackar!! {#lang_emotions_smile}

passau skrev 2010-03-23 11:21:26 följande:
    köpte en grå lurv med cerisa kanter utan luva på baby på kappahl... den e kanon! hade dessutom 30% tror den kostade 129:- ord. 
Svar på tråden Gekås vol 14