• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Villemol skrev 2010-03-22 08:50:14 följande:
    Är också intresserad av den här "behållaren" och annat som hör dit till . Någon som har koll? Väggbokstäver, finns det? Är Gekås billiga på trädgårdsredskap och sådant? Är det ngn vits att köpa sådant där?
    Väggbokstäver är jag inte helt undra på.. men hela ord vet jag de har!
    Är väl en snarlik variant men lite trist då man inte kan skriva själv...
  • mm m

Någon som nligen varit där eller vet om vad de brukar ha.

Har sett massor av väskor när jag varit där men inte kollat efter en stor otan mest köpt vanliga små handväskor eller rggsäckar.

Nu letar jag efter en större vardagsväska, vet ni om det finns eller om det är återkommande i sortimentet. Eller om man får chansa och se vad de har.

• Pigelinen

Håller med Ruso om varukorgen. Fick ner MASSOR...

Kom påatt jag ska ju ner nästa onsdag så då kan jag se om jag kan ta lite mer bilder på maxläge och sånt. Gör gärna reklam för vagnen då jag är så himla nöjd! Ska ta och köpa en vagnväska inför nästa resa så att man har något att förvara den i på flyget, nu körde vi med plastmaskinen men det är ju inte alltid de finns.

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • corax
    Villemol skrev 2010-03-22 08:50:14 följande:
    Är också intresserad av den här "behållaren" och annat som hör dit till .Någon som har koll?Väggbokstäver, finns det?Är Gekås billiga på trädgårdsredskap och sådant? Är det ngn vits att köpa sådant där?
    Trådgårdsgrejor är jättebilliga, iallafall en del. Köpte t.ex. ett miniväxthus för förodling med insats för 59kr (http://www.nelsongarden.se/image.aspx?img=p5768l.jpg), långa handskar från weibulls för 15kr. Småredskap finns en hel del billiga, och det finns en del större också. Är osäker på priserna där, men det lönar sig helt klart med ett besök till trädgårdsavdelningen.
  • Villemol
    corax skrev 2010-03-22 13:46:37 följande:
    Trådgårdsgrejor är jättebilliga, iallafall en del. Köpte t.ex. ett miniväxthus för förodling med insats för 59kr (www.nelsongarden.se/image.aspx?img=p5768l.jpg), långa handskar från weibulls för 15kr. Småredskap finns en hel del billiga, och det finns en del större också. Är osäker på priserna där, men det lönar sig helt klart med ett besök till trädgårdsavdelningen.
    Tack, då ska jag lägga lite tid där också då . Brukar hoppa över den avdelningen men nu blir det hus till sommaren så får ju passa på att fynda!
  • Stikkan

Skulle behöva fodrade galonkläder och vantar till barnen. Är det någon som vet om det finns nu? Eller är det bara på hösten dessa finns?

• Lantani

Jag och mamma funderar på att åka dit på fredag, då är sonens pappa ledig, för en 16-månaders tar jag inte med dit vill jag lova Tror ni det är mycket folk då när det precis är löning?

Vad kostar amningskudde där?
    Finns det snygga krukor för utomhus och inomhus bruk?

• Maria222

Finns det sådana där lampkjolar i bomul och spets... i shabby chic stil?

Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • Sagalin
    Maria222 skrev 2010-03-22 20:50:13 följande:
    Finns det sådana där lampkjolar i bomul och spets... i shabby chic stil?
    Om du kollar Peaks bildgalleri finns en bild på en lampkjol.
    villanordaker.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 14