• Bambusa

Gekås vol 14

vi ska dit när dotterna är 15½månad {#lang_emotions_cool}  men hon tycker d är kul på affärer och hänger ltt med på en heldag på stan bara hon kan sova och får mat när hon ska.. men hennes pappa är medså vi kan dela upp oss om de skull behövas.. {#lang_emotions_smile} ergonoisk bärsele och gåsele/vagnsele så hon kan gå utan att springa bort, paraplysulky vid vila.. men jag har alltid henne med mig och är van att anpassa mig efter henne.. vi stannar i 2-3dagar med så man har ju tid på sig..

Lantani skrev 2010-03-22 20:44:06 följande:
    Jag och mamma funderar på att åka dit på fredag, då är sonens pappa ledig, för en 16-månaders tar jag inte med dit vill jag lova Tror ni det är mycket folk då när det precis är löning? Vad kostar amningskudde där? Finns det snygga krukor för utomhus och inomhus bruk?
  • FrkJenny
    Stikkan skrev 2010-03-22 20:36:55 följande:
    Skulle behöva fodrade galonkläder och vantar till barnen. Är det någon som vet om det finns nu? Eller är det bara på hösten dessa finns?
    Det fanns förra fredan i alla fall.
  • Lantani
    Bambusa skrev 2010-03-22 21:00:45 följande:
    vi ska dit när dotterna är 15½månad   men hon tycker d är kul på affärer och hänger ltt med på en heldag på stan bara hon kan sova och får mat när hon ska.. men hennes pappa är medså vi kan dela upp oss om de skull behövas.. ergonoisk bärsele och gåsele/vagnsele så hon kan gå utan att springa bort, paraplysulky vid vila.. men jag har alltid henne med mig och är van att anpassa mig efter henne.. vi stannar i 2-3dagar med så man har ju tid på sig..
    Jo det är klart stannar man bara någon dag, så hade det inte varit några problem att ta med sonen heller. Men först 2 timmar i bil dit och han är inte jätteglad för att åka bil länge, sen sitta i vagnen där inne och kanppt unna gå själv och så bilen tillbaka.. hehe Men vi funderade på att kanske åka sen på semstern allihopa, men då sover man ju kvar där.
  • Stikkan
    FrkJenny skrev 2010-03-22 21:08:11 följande:
    Det fanns förra fredan i alla fall.

Kanon! Tack! Då får det bli en tur imorgon. Ska bli så kul {#lang_emotions_smile}
  • Bambusa

vi har 9 timmars bilresa dit så vi måste stanna eftersom ja inte har körkort så bara killen som kör.. ska dock åka dit på på natten så hon sover, men hem blir på dan.. några dagar innan ska vi åka 15mil å lämna hundarn, sen hem igen, lika efter vi kommit hem igen och sovit lite... hehe... men då kommer hon ha hundarna att titta på och prata med.. hon sitter själv i bak oftast.. {#lang_emotions_smile}

Lantani skrev 2010-03-22 21:08:53 följande:
    Jo det är klart stannar man bara någon dag, så hade det inte varit några problem att ta med sonen heller. Men först 2 timmar i bil dit och han är inte jätteglad för att åka bil länge, sen sitta i vagnen där inne och kanppt unna gå själv och så bilen tillbaka.. hehe Men vi funderade på att kanske åka sen på semstern allihopa, men då sover man ju kvar där.
  • Moonlight83
    Lantani skrev 2010-03-22 20:44:06 följande:
    Jag och mamma funderar på att åka dit på fredag, då är sonens pappa ledig, för en 16-månaders tar jag inte med dit vill jag lova Tror ni det är mycket folk då när det precis är löning?Vad kostar amningskudde där?Finns det snygga krukor för utomhus och inomhus bruk?
    129kr har jag för mig att min amningskudde kostade.Den har iaf varit super bra att ha.
  • Lantani
    Moonlight83 skrev 2010-03-22 21:21:41 följande:
    129kr har jag för mig att min amningskudde kostade.Den har iaf varit super bra att ha.
    Okej tack, det är ju verkligen ett superpris. Hade inte en sådan förra gången, men denna gången känns det som den kan va super att ha.
  • MissR

Jättefin, men jag hade tänkt mig en ännu enklare. En paraplysulky. Någon som vet om det finns? Pris?

• Smultronhjärta
    MissR skrev 2010-03-22 21:37:29 följande:
    Jättefin, men jag hade tänkt mig en ännu enklare. En paraplysulky. Någon som vet om det finns? Pris?
    Vill minnas att den numera kostar strax över 200
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Bambusa

finns de pottor på gekås, liknande babybjörns pottstol??

sen så letar ja efter en rosa eller ev lila lurvig (microfleece??) jacka i 92, gärna utan huva.. nån som vet, om inte gekås,så nån annanstans?? icamaxi  i uppsala hade rosa i stora storlekar för en vecka sen,gävle där ja bor hade inga rosa alls.. röda i stoora storlekar... {#lang_emotions_frown}  tygaffärn hade ingen ja gillade...annars skulle ja sy en själv..

Svar på tråden Gekås vol 14