fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
men din symtom låter ju som en nidblödning o att du är gravid bara att du är ju låghormonare.
jag tycker du ska testa om några dagar igen!
förstår att det är jobbigt för man inte vill bli besviken..
lite som jag då, gjorde abort för 1 år sedan ungefär för jag o min sambo var inte redo. o då plussade jag i v.6
hade däremot inte en tanke på att jag va gravid då.
hade "bara" ont i brösten men det trodde jag va pga mensen men till slut räknade jag o insåg att mensen skulle ha kommit för 2 veckor sedan.
haha snygg stavning av mig i förra inlägget. hoppas du läser mellan raderna o förstår va jag menar Mrs T!
hehe då va det inte bara jag som upptäckte av en slump alltså 
nej dom brukar va rätt kinkiga med det där. varför förstår jag inte riktigt, speciellt inte om man inte plussat men inte heller fått mens.
då borde dom ju kunna låta en få komma in o kolla upp det.
hej och välkommen Mrs T :)
Dagens status :P : negativt på stickan i morse =/ gud vad ska man göra...måste ringa BM idag och få en tid, så man kan kolla varöfr i elsike mensen inte kommer...är nu på BIM +13! usch idag känns det inte som att det är min dag =/
Hej,
Yisses tjejer jag plussade i morse!!! Yiiii jag förstår ingenting nu. Trots tydliga tecken så har neg tester fått mig att tro att jag inte är gravid. Hade ju bokat tid på onsdag här uppe. Hade med mig ett gravtest som jag tog i morse bara för att och det visade plus. Jag har chockat min sambo med det för ngn timme sedan och vi försöker tillsammans fatta att det verkligen är sant! och det är förvirrande att inte ha en aning om när den har blivit till. Kan vara allt från 8 veckor till 4 veckor... Försöker få tag i min gyn och se om jag inte kan ta tiden hon först erbjöd mig idag istället för imorgon. Nu vill vi ju bara veta mer!
Jag håller tummarna för er andra som skall testa idag!!! Och Casham boka tid idag!!! Att inte veta kan få den mest lugna att vilja krypa ur sitt skinn! Och neg test skall man visst inte lita på, köp inte RFSL de jag har fått neg på!
casham,
men lilla gumman.. 
ja ring o boka tid!
*kramar om*
annkar78,
nej!? är det sant?!
åh vad glad jag blir för din skull!!!!
STORT grattis!
ja ring o kolla om du kan få komma idag så du/ni får veta hur långt gången du är!
meddela sen för nu blev jag nyfiken på "hur gammal" liten är!
haha ja jag tror det iaf! får tyvärr inte tag i min gyn så det får nog vänta till imorgon! skriver och berättar när jag varit där. Känslan är fortfarande att jag inte är 100 % säker förrän jag varit hos henne och fått det bekräftat!
fånig man är...