fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
ja en precis, då kan man ju gå vidare därifrån oavsett va man får för besked.
nej jag har inte tagit något test o min mens kom aldrig igång igen..
fick pengar idag av fk så har inte kunnat köpa nå test innan.
väntar med spänning!!

Hej!
Nu har jag tjuvläst igenom er tråd och jag vill så gärna hänga med er om jag får
.
Jag gör en kort sammanfattning, BIM 22 feb, ingen mens och inget +. Hade en sparsam blödning 15e, precis 6 dagar efter ÄL. Såg inte ut som mens och kändes inte som mens.
Mår illa på kvällarna, har får stora blå ådror på brösten och jag har konstant ont i korsryggen.
Vi har inga barn, och det här är vårt 4e försök.
31 år bor i Gävle, gift med en lärare, studerar till bibliotekarie och knäcker extra på ICA. GIllar rödvin, rom&cola, choklad, Alexander Skarsgård, Eric Bana och handväskor.
du är jätte välkommen Mrs T!
kanske du hade för lite, va det nu heter, så att det inte visade plus på testet?
Hej Mrs T! välkommen in i tråden!
Vi håller tummarna för dig också! Enda kravet vi har här kan man väl säga är att vi måste uppdatera alla andra om vår status!
Och "Fler" se till att du har vägarna för ett apotek!! Gå omväg för tusan!
Håller tummarna vet du!
annkar78,
ska nog ner på stan imorgon o där finns det två apotek t.om så då har jag svårt o undvika att gå förbi ett 
tack!
nå nervös inför onsdagen?
men med tanke på dom symtomen du skrev att du har Mrs T, så låter det som att du hade en nidblödning då o att det mycket väl har tagit sig den här gången.
har du testat något nu nyligen?