xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Nu har jag satt upp min första morot: jag ska fira mina första 10 kg minus med att shoppa julpynt här: http://alvashus.se/
än har jag ju bara gått en vecka på helfart och varken vägt eller mätt mig sedan start men jag hoppas det går undan för jag är såååå sugen på julpynt
hej idag har jag varit på info möte , så lugnhet det var när jagkom dit.härligt. i morgon onsd ska ha första träffen sedan komme´r jag att gå i en träff grupp- Så ja jag har bestämt mig.
så nu ska jag lyssna på cd avslappning.
Jag har faktiskt inte heller så stora problem med att inte få tugga. Trodde att det skulle vara värre. Ibland kommer suget över mig dock, det är värre än hungern som också känns ibland. Den kan jag lätt hantera. Men det är som mozilla säger, ha en målbild och jag brukar tänka som så att äta kommer jag att få göra igen. Även om mina matvanor kommer att se väldigt annorlunda ut så kommer jag att njuta av mat igen. Att leva på soppor är en kort period i mitt liv och det kommer förhoppningsvis göra att jag får leva längre och mer hälsosamt!
När det är jobbigt, fokusera på målbilden, hur du vill se ut eller vad du vill göra när du nått dit! Bit ihop och ta en dag i taget! Det kommer att fungera!
Nu har jag gjort 4 veckor med soppor och tycker själv att jag är otroligt duktig! Och det säger jag faktiskt till mig själv också! hehe
Jag hoppar in med en kommentar om halvfarten: Jag åt inga soppor alls då, bara mat enligt xtravaganzatallriken och bra mellanmål som min coach tipsade mig om.