xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html

Det är jätteviktigt att ha stöd hemifrån. Både att vara överens om att det är en kostnad men även lite sympati de dagar det är tufft. Min man försöker de dagar äta sånt jag inte är så förtjust i. Sen att man dagarna man är extra hungrig och sugen egentligen skulle ha kunnat äta vad som helst är ju en annan sak. hehe.
De senaste 4 dagarna har jag haft en fruktansvärd yrsel som har blivit värre tycker jag. Jag är noga med att dricka mitt vatten och äter Omega 3 och såna där otäcka skal. Nån annan som har det så och vet om det kan vara tillfälligt? Vill inte behöva avbryta min helfart... Men det är faktiskt otäckt, speciellt då det kommer när jag har min son i famnen.
Mozilla: Hej, ursäkta jag har inte varit här inne på ett par dagar, så jag såg din fråga först nu. Jag trodde nog att min mage skötte sig, men icke! Trots ökad Omega 3 dos (jag äter varje dag) och krossade linfrö i en del soppor så är jag fortfarande helt förstörd - aj aj aj!!! Inte roligt alls... Jag tänkte bara att "klart man inte behöver gå så ofta på toa" och så fattade jag inte att det var kört :(
Hur går det för dig, känns det bra med soppor igen?
Jag inser dagligen att jag och kolhydrater inte är en bra kombination, jag känner mig uppblåst och övermätt direkt! Havregrynsgröten på morgonen är ok, men en macka, pasta osv är inte bra. Så har jag aldrig uppfattade det förut... Men - ingen sorg över det, finns ju annat som är bättre att äta, detta är ju bara "utfyllnad" ;)
JAg har börjat äta matvete som tillbehör, det är jättegott tycker jag!
Jag äter också gröten på morgonen, funkar jättebra. Speciellt när man har i lite linfrön och solrosfrön.
Jahapp så var man fast för åtminstone ett år framåt då
Var på första möte och skrev kontrakt idag och har hunnit med lunch och middag med pulver...
Min hälsocoach sa att man skulle ta alla omega-kapslarna på morgonen så att kroppen kände att den fick fett och då vågade släppa ifrån sig fett...
Hon sa också att man skulle ha 1 msk av de där fröna i varje måltid
men sen när jag läste boken stod det att det räckte med en måltid...Hur har ni gjort?