xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hon sa också att man skulle ha 1 msk av de där fröna i varje måltid
men sen när jag läste boken stod det att det räckte med en måltid...Hur har ni gjort?
Jag tar bara ung en msk frön på morgonen. Tycker att magen håller sig i schack men det är säkert olika.
Däremot tyckte min hälsocoach att om min yrsel inte blir bättre så skulle jag gå på halvfart istället.. Men jag ska inte ge upp riktigt än. FÅr försöka ta det lite lugnare några dagar och se om det hjälper.
hej, hej...
jag trodde att jag skulle hänga här jättemycket, men jag har klarat mig bra och livet har speedat på som attans i de snart fem veckorna jag gått på helfart.
i våras vägde jag 83 0ch nu 69. yippie, jag kan knappt tro att det är sant
nu skall jag börja käka på halvfart på måndag och det känns spännande som inget annat, hoppas att knäcka tre kilo till innan jag ska in på jämnvikt. eller rättare sagt jag ska knäcka tre till.
fy fasiken vilken utmaning detta varit. svårt att sätta ord på denna resan. men jag tar med styrkan att jag klarade detta hela livet.

ah vad skönt att ni andra inte äter lika mycket frön, jag tror jag ska skippa frön någon måltid alternativt minska mängden för jag blir nästan illamående av konsistensen...
Jag ska på min första gruppträff imorgon så jag får fråga lite mer om kapslar och frön då
Jag tänkte köra helfart så länge jag pallar med för jag vet att jag har lätt att fuska och då är det lättare med nolltolerans...men om man kör helfart mer än tre veckor ska man gå på läkarkontroll om jag tolkar boken rätt? Har ni andra gjort det?