• Svar på tråden xtravaganza
  • robecca

jag ska kämpa vidare!! fasen heller att jag ger mig, jag börjar med att klara 1 vecka!! sen hoppas jag att jag känner att jag lika gärna kan fortsätta 1 vecka till. nu ska jag prova en utav de 3 färdigblandade dryckerna,,, får se hur de smakar!

• BHJE

Vad gäller de färdigblandade dryckerna; tänk på att en flaska likställs med TVÅ påsar så det är en halv flaska för en måltid!

• robecca
    mozilla skrev 2010-10-06 20:59:01 följande:
    Vad gäller de färdigblandade dryckerna; tänk på att en flaska likställs med TVÅ påsar så det är en halv flaska för en måltid!
    ohh TACK för den infon!! det var det ingen på viktcentret som upplyste om idag när jag var där.
  • robecca
    robecca skrev 2010-10-06 21:03:49 följande:
    ohh TACK för den infon!! det var det ingen på viktcentret som upplyste om idag när jag var där.
    fast nu letade jag upp mejlet jag fått från xtravaganza för någon vecka sedan där står de att en flaska har samma näringsinnehåll som en påse... ??
  • BHJE
    robecca skrev 2010-10-06 21:06:41 följande:
    fast nu letade jag upp mejlet jag fått från xtravaganza för någon vecka sedan där står de att en flaska har samma näringsinnehåll som en påse... ??
    Vi fick info att både färdiga shakes o bars var som två måltider men det är kanske ändrat, är ju ett år sen jag skrev in mig!? Tycker det är knas att man ger så olika info på de olika viktcentrana, det är ju trots allt samma produkter. Men har du fått den infon av din coach så stämmer ju den och då har vi antingen fått fel info eller så är något ändrat. Tur isåfall för er som inte gillar påsarna - iskaffet är snuskigt god, chokladen smakar också gott men mycket järn. Den andra gillade inte jag alls för den är så sötsliskig
  • modestyclara
    mozilla skrev 2010-10-06 20:59:01 följande:
    på mitt ställe säger de att en rtd motsvarar en påse...
  • robecca
    mozilla skrev 2010-10-06 21:11:16 följande:
    Vi fick info att både färdiga shakes o bars var som två måltider men det är kanske ändrat, är ju ett år sen jag skrev in mig!? Tycker det är knas att man ger så olika info på de olika viktcentrana, det är ju trots allt samma produkter. Men har du fått den infon av din coach så stämmer ju den och då har vi antingen fått fel info eller så är något ändrat. Tur isåfall för er som inte gillar påsarna - iskaffet är snuskigt god, chokladen smakar också gott men mycket järn. Den andra gillade inte jag alls för den är så sötsliskig
    ojoj chokladen (RTD) gav mig inte ens någon liten kväljning, den var god! (men kan hålla med om järnsmaken)  men den stör mig inte alls!  Solig
  • rockmind
    modestyclara skrev 2010-10-06 21:14:30 följande:
    på mitt ställe säger de att en rtd motsvarar en påse...
    Har hört samma sak men ska fråga för säkerhets skull!

Idag är första dagen som jag fått ordentlig huvudvärk, hoppas det går över så jag inte behöver bryta helfarten!
  • robecca
    rockmind skrev 2010-10-06 21:33:16 följande:
    Har hört samma sak men ska fråga för säkerhets skull!

Idag är första dagen som jag fått ordentlig huvudvärk, hoppas det går över så jag inte behöver bryta helfarten!
    vatten i massor säger dem till mig,, hoppas den släppper snart huvudvärken{#emotions_dlg.flower}
  • Sylten

Hos oss likställer de också en RTD med en påse.. Men jag har ännu inte provat dom, ska åka och köpa några imorgon kanske.

Svar på tråden xtravaganza