• Svar på tråden xtravaganza
  • Sylten
    modestyclara skrev 2010-10-07 15:27:52 följande:
    heja! mitt första delmål är 86 (= -10 kg) då ska här firas med julpyntsshopping Vad firar du med?
    Oj, jag vet inte riktigt! Har inte sagt att jag ska fira med nåt särskilt, men det kanske man ska göra?
  • robecca

ni som går på halvfart, vad äter ni? hur tänker ni kring val av mat osv...

kan ni inte skriva hur en dag ser ut? jag är nyfiken :)

• modestyclara
    Sylten skrev 2010-10-07 15:57:41 följande:
    Oj, jag vet inte riktigt! Har inte sagt att jag ska fira med nåt särskilt, men det kanske man ska göra?
    Jag gillar belöningar men det ä rklart man inte måste Drömmer
  • modestyclara
    robecca skrev 2010-10-07 19:16:27 följande:

Jag har inte börjat på halvfart än men köpte kokboken på xvs hemsida. Den verkar bra
  • BHJE
    robecca skrev 2010-10-07 19:16:27 följande:

I min blogg har jag vid något tillfälle skrivit ner hur mina dagar kan se ut, bläddrade runt och hittade det här inlägget så jag postar det så kan du kika på det www.viktresa.se/2009/11/13/nattligt-kockeri/
  • rockmind

Hur ofta får ni väga er på xtravaganza-vågen? Hos oss är det bara var 5:e vecka, jag tycker att det är lite för sällan. Visst jag kan ju väga mig hemma men den stämmer inte riktigt och sen så får man ju inte samma fakta om fettprocent, osv.

• modestyclara
    rockmind skrev 2010-10-07 20:03:17 följande:
    Hur ofta får ni väga er på xtravaganza-vågen? Hos oss är det bara var 5:e vecka, jag tycker att det är lite för sällan. Visst jag kan ju väga mig hemma men den stämmer inte riktigt och sen så får man ju inte samma fakta om fettprocent, osv.
    max varannan vecka är det hos oss
  • BHJE
    rockmind skrev 2010-10-07 20:03:17 följande:
    På Tanitavågen fick vi två vägningar; en på inskrivningsdagen och en när våra 12 veckor passerat. Ville man sen göra fler kostade dom 150kr/st. Däremot hade dom en våg ståendes ute som man kunde väga sig fritt på, en vanlig våg som den man har hemma. Om man fortfarande har samma vad gäller Tanitavågen vet jag inte, det är kanske ändrat.
  • Sylten

Hos oss väger vi oss vid varannan träff. När vi träffades varje vecka var det således varannan vecka och nu är det träff varannan vecka och vägning en gång i månaden.

Jag är ju tyvärr sådan att jag inte kan låta bli att väga mig hemma. Ofta... Men jag mäter också!

modestyclara skrev 2010-10-07 19:41:36 följande:
    Jag gillar belöningar men det ä rklart man inte måste Drömmer
    Klart man inte måste! Men det är ju kul! Jag har kommit på att jag ska lägga en slant i en speciell spargris vid varje eget "delmål". Så att jag har lite pengar att shoppa en helt ny garderob för sen!! Oj vad roligt! Tur dock att jag inte bryr mig så mycket om märken på kläder, jag tänker åka till Ullared jag!! hehe
Svar på tråden xtravaganza