• Svar på tråden xtravaganza
  • BHJE
    Sylten skrev 2010-10-07 20:45:19 följande:
    Klart man inte måste! Men det är ju kul! Jag har kommit på att jag ska lägga en slant i en speciell spargris vid varje eget "delmål". Så att jag har lite pengar att shoppa en helt ny garderob för sen!! Oj vad roligt! Tur dock att jag inte bryr mig så mycket om märken på kläder, jag tänker åka till Ullared jag!! hehe
    Haha...jag åkte också till Ullared o shoppade nya kläder men ett par jeans unnade jag mig på Only
  • Tulipanen

Jag har börjat på halvfart, äter inga soppor i heller vid mellanmål.
    Jag äter havregrynsgröt. o rivet äpple i. äpple till mellis, kyckling ugnsgrönsaker.
    middag kyckling soppa med grönsaker mm.

Tänkte jag skulle åka ner o köpa kokboken.

jag hittar inte i heller äpplemos osockrad helt. Någon som har tips.
    jag är mät.
    Har hittat goda recept på hemsidan om man är inloggad.

Imorgon blir det fredags mys med min favorit  oxfile med grönsakslåda ska prova o göra lådan.

• Sylten
    mozilla skrev 2010-10-07 21:31:03 följande:
    Haha...jag åkte också till Ullared o shoppade nya kläder men ett par jeans unnade jag mig på Only
    Ja man får så mycket för pengarna där!
    Men, när jag är nere på målvikt ska jag unna mig ett par riktigt snygga jeans!! Och de ska jag inte heller köpa i Ullared! Har alltför länge endast köpt jeans på herravdelningen och även där haft svårt att hitta ett par som går runt den breda baken...

Tulipanen: Härligt! Hoppas att det går bra på halvfarten istället!
  • robecca
    Tulipanen skrev 2010-10-07 22:11:01 följande:
    Jag har börjat på halvfart, äter inga soppor i heller vid mellanmål.
    Jag äter havregrynsgröt. o rivet äpple i. äpple till mellis, kyckling ugnsgrönsaker.
    middag kyckling soppa med grönsaker mm.

Tänkte jag skulle åka ner o köpa kokboken.

jag hittar inte i heller äpplemos osockrad helt. Någon som har tips.
    jag är mät.
    Har hittat goda recept på hemsidan om man är inloggad.

Imorgon blir det fredags mys med min favorit  oxfile med grönsakslåda ska prova o göra lådan.
    finns ju massvis med äpplen i trädgårdarna nu,,,,, varför inte koka ? http://www.nlife.se/tillbehor/kristins-osotade-appelmos/

Skrattande
  • Tulipanen

Ja ska höra med min syster de har nog massor av äpplen , tack för tipset.

Märker att jag står stilla på vågen kunde inte hålla mig

men hade gått ner 2,4 kg från lördag till måndag på soppor
    men sedan tisdag framt till nu står jag helt stilla men det kan ju vara att jag har börjat på halvfart.

• Sylten
    Tulipanen skrev 2010-10-08 00:13:40 följande:

Ja ska höra med min syster de har nog massor av äpplen , tack för tipset.

Märker att jag står stilla på vågen kunde inte hålla mig

men hade gått ner 2,4 kg från lördag till måndag på soppor
    men sedan tisdag framt till nu står jag helt stilla men det kan ju vara att jag har börjat på halvfart.

Men det är ju jättebra att du gått ner så mycket! Du kommer snart att märka resultat även på halvfarten!
  • Gladhannapanna

På mitt viktcenter får man mäta sig på tanita vid varje träff om man vill. Konstigt att det skiljer så på olika ställen. Jag har nu träningsförbud i totalt två månader, tre när det gäller hopp, löpning mm. Suck!

• BHJE
    Gladhannapanna skrev 2010-10-08 10:34:19 följande:
    På mitt viktcenter får man mäta sig på tanita vid varje träff om man vill. Konstigt att det skiljer så på olika ställen. Jag har nu träningsförbud i totalt två månader, tre när det gäller hopp, löpning mm. Suck!
    Ja, visst är det konstigt hur det kan skilja sig åt från ett ställe till ett annat, men jag vet inte hur stora era centra är; hur många gruppper som är igång samtidigt. Viktcentrat här i Helsingborh (där jag bor) är Sveriges största och man har mellan 4-6 grupper igång vid varje gruppstart och varje grupp brukar innehålla 15-20 medlemmar...så det är kanske inte så konstigt att man då har restriktioner med den vågen?
  • Gladhannapanna

Mozilla: Jo det är klart, då är det inte så konstigt att det skiljer sig mellan olika ställen. Tror att mitt ställe startar upp en grupp i taget, kanske fyra, fem per år med ca 8-10 medlemmar i varje.

Svar på tråden xtravaganza