• Svar på tråden xtravaganza
  • Tulipanen

Vad jobbigt det är med maten när man ska bort. Jag äter på halvfart, men idag blev det fel, visste inte vad jagskulle göra.  Blev bjuden på lasange, det blev att jagåt liten bit o mycket sallad var så hungrig det drog ut på tiden på kalaset.  Hoppas jag inte har förstört något.

• BHJE
    Tulipanen skrev 2010-10-09 20:39:21 följande:
    Vad jobbigt det är med maten när man ska bort. Jag äter på halvfart, men idag blev det fel, visste inte vad jagskulle göra.  Blev bjuden på lasange, det blev att jagåt liten bit o mycket sallad var så hungrig det drog ut på tiden på kalaset.  Hoppas jag inte har förstört något.
    Nejdå, du kommer inte att ha förstört nått utan kör du bara på som vanligt igen. Ett bra val att ta liten bit och mycket sallad. Bättre att äta än att vara hungrig!
  • Sylten

Ujuj.... Tycker inte om lördagar just nu! Fy tusan vad jag har varit sugen på mat heeeela dagen!! Hungerkänslorna är ju inte så jobbiga som suget. :(
    Och så blev det knas med sista soppan så jag har precis tagit den nu, brukar äta sista runt 19.30.

• rosenknopp09

jag räknade idag att jag gått ner 7kg på 3,5vecka med xtravaganza,jag e nöjd. :) men skall ner mer... :)

• Gladhannapanna
    rosenknopp09 skrev 2010-10-10 17:11:29 följande:
    jag räknade idag att jag gått ner 7kg på 3,5vecka med xtravaganza,jag e nöjd. :) men skall ner mer... :)
    Bra jobbat!
  • Tulipanen

Hej  någon som vet om man har i  grönsaksbuljon tärning halv när man gör grönsakssoppa äter på halvfart. om det gör något

• BHJE
    Tulipanen skrev 2010-10-10 20:34:22 följande:
    Hej  någon som vet om man har i  grönsaksbuljon tärning halv när man gör grönsakssoppa äter på halvfart. om det gör något
    Vi fick lära oss att inte använda de färdiga buljongtärningarna pga dess saltinnehåll.
  • BHJE

Så, då är det dags att börja äta igen i morgon! Får se om jag får en stund över så jag kan kila in till grannen o väga mig. Inte för att det egentligen spelar nån roll om jag tappat mer än de 3.5kg jag redan minskat..men det kunde vara skoj och veta *ler*

Har, sen timmen tillbaka, gått och blivit en viktklubbare! Har varit med där förr och jag tror det blir ett bra komplement till att hålla koll på vad jag stoppar i mig; så det blir rätt balans mellan kost o motion. XV har ju nått liknande när man är klar med sin helfart men den sidan gillade jag inte alls - fattades så mycket i både mat- o motionsväg.

• Sylten

Härligt att få äta igen mozilla!

Viktklubb är nog bra. Var också med där för flera år sedan men då funkade det inte. Men å andra sidan funkade inget då.

Har också varit inne lite på XV:s sida men har inte fastnat för den alls.

• robecca

nu har jag klarat helfarten i en hel vecka, jag känner mig nöjd :) !! nu kör jag en vecka till!!

Svar på tråden xtravaganza