xtravaganza
Jag börjar om med helfarten på måndag! Ska försöka minst en månad, hoppas det går bra, för jag har ju hört att det är svårare andra gången.
Jag börjar om med helfarten på måndag! Ska försöka minst en månad, hoppas det går bra, för jag har ju hört att det är svårare andra gången.
Dag 2 på helfarten idag! Skulle ha börjat idag men började redan igår! Hungrig, men annars mår jag bra.
På söndag kommer "Xtravaganza-Jenny" till mitt gym och föreläser, ska bli kul att höra henne berätta om sin viktresa (hon bloggar ju om detta och har gått ner 31 kg, för er som inte vet). Man behöver ju all motivation man kan få och att höra om andra som lyckas peppar jättemycket
. Är jättenöjd med det men jag har ytterligare kilon som ska bort. Åt på helfart i 10 veckor och under jul och nyår så åt jag på halvfart. Nu har jag börjat på helfarten igen. Vet inte hur länge jag ska köra den här gången.Jag blandar psylliumfröna direkt i shaken, men det kanske inte är meningen att man ska göra så? Blir i vilket fall inte mätt av dem utan tar dem mest för att det verkar bra för tarmarna att hålla igång dem lite mer....
Tycker at helgerna är SÅ jobbiga när man går på helfart! Men men, det är bara att stå ut....
Kämpa på allihopa och trevlig helg

mozilla: Hur går det med viktklubb.se? Har du gått ner i vikt sedan du gick med där? Jag har en prov-vecka gratis där nu och kollar runt lite, tycker att det verkar bra sen när jag slutar med helfarten! Känns som man behöver ha lite koll på kalorierna, i början åtminstone...