Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-01-02 10:16:20 följande:
    Just det.. börjar bli dags att byta avatar nu.

Hade du det bra i nyår?
    Ja, det var lite väl lugnt och städat bara men trevligt sällskap. Nirå?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-02 10:22:49 följande:
    Alltså jag kunde skrivit den meningen oxå - för så va det, men trevligt sällskap och maten blev bra
    Min mousse blev dock inte riktigt mussig, den blev mer krämig - men god va den och hellre krämig än klumpig
    Vi åt också mousse........var vi på samma tillställning? Heter du sandra? *skrattar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-02 10:27:29 följande:
    Man kan ju undra Men nää jag heter inte Sandra så det sprack ju då - vore ju dessutom disaster att umgås med en lolilla irl och inte veta att det ÄR en lolilla
    Ja fy fan vad bortkastat liksom......*asg* då kunde man ju visat sitt rätta jag ist för att vara helt städad.

Gud vad jag längtar efter Jazzan nu alltså....hon fattas mig! Sluta prata om att umgås med lolillor irl, jag får abstinens......... 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-02 10:36:54 följande:
    Jo

Jag vet ju inte vad jag missat Men kan ana att det är abstinensgivande - så slutar genast.. en fråga först
    Vart är Jazzan då??

*slutar när du svarat*
    Hon är väl hemma hos sig i sin tråkiga håla....ist för att köpa huset de byggt precis intill mitt
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-02 10:46:07 följande:
    Men du kan väl köpa det och tvinga henne att bo där

Eller så köper du det och så har vi det som festvilla
    fan vilken bra idé!
  • 2timearound

Nu har jag gymmat och sitter och surfar medan jag övervakar barnen på lekland. Jag har jättetråkigt och sen ska jag vika tvätt

• 2timearound

Jag är så förbannad på mig själv. vi hade biljetter till Disney on Ice idag. Men glömde bort det.......

• 2timearound

Wazzup häxor? Nu är jag klar med porren och hinner med er 5 min innan jag måste åka till jobbet...

• 2timearound

Your 5 min are up, bitches, c u

• 2timearound

Hejhej

Idag har jag pratat i CAM för första gången. Det var lite läbbigt. Men jag försökte vara så snygg det gick....

Svar på tråden The return of the Lolilla